Vil dere vite kjønnet? :)

Lille_mew

Forelsket i forumet
Her vil vi vite, definitivt :D

ja viss vi får vite det skal vi det ja:)

vi vil gjerne vite hva kjønnet blir

Ja, definitivt!

Unnskyld jenter. Eg er helt i ørska for tida. Meinte ikkje skrive her. *tusle meg stille ut igjen*

Vi ville site det sist, og synes det var veldig kjekt.
Vil vite denne gangen også. Mannen min kom med et forslag om at kjønnet skrives ned og legges i en konvolutt når vi er på ul, og så kan vi åpne konvolutten en annen dag og lage en god middag osv og skape en mer høytidelig stemning. Det var jo et koselig forslag, men vet ikke om jeg orker å vente når jeg vet at jeg kan få vite det der og da. Vi får se [:)]

å herregud jeg vil vite mest mulig med en eneste gang jeg[:D] fryktelig utålmodig å syntes dagene går altfor seint[;)] vi vil på både 3d ultralyd å den vi alle får på sykehuset[:D] gleder meg elle vilt...

Ja. Denne gangen "må" vi nesten.. Har bare hauger med jenteting. Har to døtre fra før. [8D] Så hvis det blir en liten med tut må vi på shopping. Kan ikke gå i rosa skjørt, stakkar.. [8D]

jepp, vil veta det!:)

Jepp, altfor nysgjerrig jeg til å vente.... [8|]

Vil gjerne vite det ja[:)]

ja,vil vite om jeg kan vaske opp igjen malin sitt tøy,eller om vi må kjøpe nytt[:D]

Jepp, det vil vi også[:)]....fikk vite det med snuppa...da var jeg på 4 ul og så at det var jente alle 4 gangene, men jeg pustet ikke ut før jeg så ho når ho ploppa ut....[;)]

Ønsker å vite det og håper det vises på ul [:D]

Jeg vet ikke helt hva jeg vil enda, tenkte kansje å vente til en stund med å få vite skjønnet, men jeg vet ikke, kan jo å hende at jeg mister all tålmodighet og vil vite navnet, men jeg tenkte å kjøpe inn en del unisex ting før jeg vet hva det blir, og heller fokusere på jente eller gutte ting i slutten av svanger skapet. 

Ja, vil helt klart vite.

Vi vil gjerne vite..[:D] og håper det lar seg gjøre.. Synes det kan
være praktisk å vite..
det skal jo handles litt utstyr og div..
Og vil gjerne ha navnet klart...[:)]

Back
Topp