Vil dere vite kjønnet?

Rugeklar

Flørter med forumet
Jeg er så frem og tilbake på om jeg vil vite kjønnet. Ved forrige graviditet ville jeg ikke vite det, men så det ved et uhell på OUL i uke 20. Var greit å vite det, men hadde en følelse av at jeg skulle ønske det var en overraskelse. Nå er jeg veldig usikker…
Hva tenker dere?:)

Ja, jeg vil vite det. Syns det er vanskelig å finne navn, så det blir enda vanskeligere om man må ha 2 navn klare. I tillegg føler jeg det gjør det litt lettere å forstå når man vet hvilket kjønn det blir, og man kan forberede seg litt mer på å bli kjent med den lille.

Vi vil også vite det. Jeg kunne nok ha ventet, men har ikke veldig sterkt ønske om det. Så når samboer har veldig lyst til å vite kjønn så gjør vi det :)

Vi skal absolutt vite det :p vi har navn til både gutt og jente, for oss handler det bare om å kunne knytte oss litt ekstra ved å bruke navnet når vi omtaler lille i magen.

Det var gode poeng:D Når jeg tenker meg om så tror jeg det viktigste for meg er at ikke alle andre vet det. Jeg syns det ble så mye mas om kjønn sist, og mange som hadde veldig generaliserende tanker om kjønn. Når jeg sa det var en gutt så reagerte noen med «Stakkar deg, det blir travelt. Gutter er så krevende». Og jeg er en liten hissigpropp så da ble jeg ganske irritert satte folk på plass om at de ikke kunne vite hvordan mitt barn kom til og bli, og om han blir superaktiv så er det også helt fint. Han er perfekt sånn som han er. Gikk mye og var sint og lei meg pga andres reaksjoner og fikk nok litt dårligere relasjon til flere rundt oss.
Vi har allerede navn til begge kjønn klare og per nå vil vi ikke vite, men endrer mening annenhver dag:Heartred spent på hva vi tenker når det nærmer seg ordinær ultralyd

Hvis og forhåpentligvis at vi kommer så langt så vil mannen vite, men ikke jeg. Så vi får se hvordan vi løser det. Og vi har heller ingen navn klare:dead: så like ille uansett hva det blir mtp det. Vi har 2 jenter og 1 gutt, så vært kult med en gutt til, men jente er absolutt like stas :Heartpink

Jeg kunne kanskje vært fristet til å vente til fødsel, men mannen er alt for nysgjerrig. :hilarious: Vi har visst kjønn på de to første, så det blir nok det denne gangen også. :love017

Jeg vil vite kjønnet, men dette med kjønn er jo litt touchy. En av mine tenåringer identifiserer seg som det motsatte av det hun ble født som, så I grunn tenkte jeg å ta en prat med henne om dette når tiden nærmer seg, da jeg vil høre hva hun tenker om dette med kjønn.

Så jeg vil vite det, men om vi ender opp med å kjøpe rosa eller blått skal vi se an.

Vi vil vite det. Men; jeg drømmer litt om sånn baby-reveal fest, så vi lurer litt på om vi skal få jordmor/gynekolog/obstetriker til å skrive kjønnet på en lapp og putte i en konvolutt, og så kan de barna jeg har fra før, sammen med øvrig familie lage til Reveal fest istedenfor baby-shower. Litt amerikansk kanskje, men vi får se hva vi bestemmer oss for når det nærmer seg.

Vi vil vite det. Litt fordi vi er alt for nysgjerrige til å ikke vite, og litt fordi vi føler det er lettere å knytte seg til babyen når vi vet kjønn og kan bestemme oss for (og bruke) navn i god tid før fødsel :Heartred

Ja det vil vi, syns det er ganske fint å vite med tanke på planlegging og alt :happy: også er det jo det at jeg er supernysjerrig, så jeg hadde ikke klart å leve I uvitenhet når jeg kan få svar :woot:

Vi vil vite! :p Har sååå lyst å kjøpe kjønnstilpassede klær:love017 Altså i form av kjoler eller flotte selebukser med skjorte f.eks:cool01 Og så vil vi gjerne vite i forhold til navn:happy:

Tror nok vi har lyst å vite det, har en av hver fra før så har ikke noe spesielt ønske, men er litt fint å vite for å ordne klart og forberede seg mentalt også

Er det noen som har fått en magefølelse på hva som skjuler seg inni magen da? Jeg har en liten følelse på gutt, men vet ikke helt hvorfor ☺️

Vil vite :) Har to jenter fra før, og regner egentlig bare med at det blir en jente til, strengt tatt :laughing002

Vi har landet (foreløpig) på å ikke vite. Har en av hver fra før, og hadde vært gøy om vi klarte å vente så det ble en overraskelse nå siste gangen;)

Tror nok vi har lyst å vite det, har en av hver fra før så har ikke noe spesielt ønske, men er litt fint å vite for å ordne klart og forberede seg mentalt også

Er det noen som har fått en magefølelse på hva som skjuler seg inni magen da? Jeg har en liten følelse på gutt, men vet ikke helt hvorfor ☺️
Jeg er så sikker på jente, er helt rart :Heartpink

Back
Topp