Vil dere vite kjønnet?

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Vi ble enig om at vi skal vente til fødselen denne gangen. Sist gang visste vi at det ble en gutt, så denne gangen vil vi ha en overraskelse :) Enn dere, vite eller ikke vite?

Tøft gjort av dere!
Vi er alt for nyskjerrige! Så vi vil vite det

Vi vil vite. :) 
Det gjorde vi sist også. :) 

hadde aldri i livet klart å holde meg og ikkje vite kjønnetsååå nysgjerrig

Vi er veldig enige om at vi vil vite, klarer ikke vente på noe sånt :P

jeg må vite jeg :) jeg har lyst til å bruke tiden fram mot fødsel til å planlegge, kjøpe klær osv...har også en mor som er flink til å strikke, og skal strikke masse til meg...

Man kan jo selvfølgelig kjøpe masse etter nurket kommer også :) men siden dette er første, tror jeg ikke jeg klarer å vente så lenge :P

Vi klarte å ikke vite sist og det var liksom ekstra spennende når vi så det som var en Han! 
Siden vi klarte å holde det hemmelig fikk vi liksom ekstra BOOST av alle som sa at "nei da - dere kommer til å sjekke det ut",  "Det klarer dere ikke" osv

og det skal vi jammen gjøre igjen! Ble liksom ektra gevinst etter fødselen og i det hele tatt!! 

Anbefaler å prøve:D

Om spiren holder seg fast og utvikler seg som den skal, så vil ihvertfall jeg vite kjønnet. Men om samboer ikke vil, så må jeg gå litt i tenkeboksen. ;)
Rent praktisk så synes jeg det er greit å vite. :)

Har ikke sjangs... er for nysgjerrig :P

Vi viste ikke noe sist og syntes det var veldig spennende enda vi var på veldig mange ul pga ekstra oppfølgning :) Skal heller ikke vite noe denne gangen om alt går som planlagt :)

Vi har ikke helt pratet om det enda... jeg vet ikke helt jeg! Har løst å prøve å ikke vite denne gangen, for spenningen sin del... hmmm, men gjenstår jo å se om man klarer å vente ;)

Ja, så absolutt!
Gleder meg som en unge til å få vite det! :D :D :D

Vi skal ikkje vite det denne gangen heller
 Vente må man jo uansett !emoticon 
Var utrolig spennende, spesiellt siden alle mente eg hadde jentemage...
Men det ble gutt gitt, hihi

Tror ikke vi skal vite det denne gangen :)

Tror det skal bli spennende ved fødsel å se hva det blir ;)
Men kan jo være vi blir litt for nysgjerrig. Får se nærmere ultralyd.

Jeg vil, men mannen vil ikke. Så da spørst det hvordan det blir, hehe. Sist gang skulle vi ikke vite det, men legen røpte seg når jeg var på ul i uke 24. Rent praktisk sett så vil jeg gjerne vite det - har jo alt til gutt fra før, blir det jente er det jo litt som må kjøpes :P 

Jeg tror ikke vi vil vite det. Samboer er helt bestemt på at vi skal vente til fødselen og jeg heller mer og mer mot det jeg også. Så gjenstår det å se når vi kommer til ultralyd og ser nurket på skjermen om vi klarer å vente:-)

jeg er foreløbig på at jeg ikke vil vite det, men samboeren min vil veldig gjerne vite det! Men jeg får se når det nærmer seg ordinær ul.. Har egentlig vært innstillt på det lenge før jeg ble gravid, at jeg ikke skulle vite det denne gangen.. men vet jo aldri...jeg er jente, og jeg ombestemmer meg veldig fort! hehe

Back
Topp