Vil dere vite kjønnet?

Helenpia

Forumet er livet
Forrige gang jeg var gravid, så så jeg at de var en gutt, men vi skulle uansett vite hva det ble, og det skal vi denne gangen også :D

GLEDER MEG :D

Vi har fått vite det med begge de to andre, så denne gangen vil jeg at det skal være en overaskelse

Ja, selvfølgelig Har ikke tålmodighet til å vente til fødselen...

Pluss at jeg vil vite kjønnet slik at jeg kan planlegge litt mer i svangerskapet

Ja, vil absolutt vite det denne gangen!
Med sønnen vår visste vi ingenting, bare det at jordmora TRODDE det ble jente.  Så alt vi kjøpte ble i beige og nøytrale farger... Ble ganske kjedelig igrunn! Så denne gangen skal vi nok vite det om vi så må betale for ekstra UL 

Nei, her skal det være en overraskelse. Det var det sist gang også.
Dessuten så kjøpte vi ikke inn så mye klær før han var født. Fikk masse. Og alt strikkatøyet fra bestemødre var i nøytrale farger, som grønt og gult. Han var langt i fra fargeløs :) Og i det han kom, fikk vi masse typiske guttefarger.
Null problem.
Barnerommet er hvitt, med sterke farger i detaljene. Og dessuten skal h*n bo på rommet vårt leeeenge først :)

Og navn tviler jeg på vi klarer å velge før vi får hilse på <3

vil vite det pga maling til barnerom hehe klær og div

JA! Gleder meg til å finne det ut. Siste "visste" jeg det var en gutt, og fikk bekreftet det på ultralyd. Nå har jeg ingen spesiell følelse for om det er det ene eller det andre. 

Ja, vi vil nok vite det denne gangen også. Jeg var sikker på gutt sist gang, og det stemte. Denne gangen har jeg ingen følelse på noe... Er også et symptomfritt svangerskap så langt kontra sist gang med ei nese som spilte meg puss flere ganger, kvalme, ømme pupper osv osv... 

Så kanskje det er ei jente nå da?? 

Vi ville ikke vite det forrige gang, men denne gangen synes jeg det er praktisk å vite!

ja! :)

Hali skrev:

Ja, selvfølgelig Har ikke tålmodighet til å vente til fødselen...

Pluss at jeg vil vite kjønnet slik at jeg kan planlegge litt mer i svangerskapet

Signerer alt her =)

Noen som har prøvd denne testen før? Man får svar på om det er gutt eller jente før uke 10. Egentlig litt spennende, men det gjør jo faktisk at folk kan "velge" bort  kjønnet man ikke vil ha.. å ta abort før uke 12. Det er jeg ikke helt for.

http://www.intelligender.com/gender-prediction-test.html

Back
Topp