Vil dere vite kjønnet på ordinær ultralyd?

Jeg vil vite :) men vet av erfaring fra venninner at de kan ta feil.... Har ei som hadde gjort klar jenterommet. Rosa vegger og alt som kommer med og på sykehuset kom gutten ;) ble litt hastverk for faren der i huset ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg vil vite det så snart det er mulig!:) LIker ikke å vente og liker å planlegge;)

Jeg tror ikke at jeg klarer å vente hele svangerskapet. Har jo gutt og jente fra før så bryr meg ikke hvilket kjønn det blir bare at hun/han er frisk:)

Jeg tror ikke at jeg klarer å vente hele svangerskapet. Har jo gutt og jente fra før så bryr meg ikke hvilket kjønn det blir bare at hun/han er frisk:)

Ja, det er helt riktig. Alt som teller er få ett velskapt barn:)
Men hihi litt spent kan man være:)

Jeg er alt for nysgjerrig, så jeg vil gjerne vite :D

Vi tenker at det er en like stor overraskelse selv om man får vite det tidlig. Er litt greit å være litt forberedt, kunne lese seg opp på hva man må tenke spesielt på ift gutt/jente, og også litt ift klær. Det er faktisk overraskende lite kjønnsnøytrale babyklær, bortsett fra det som er hvitthvitthvitt

Jeg har vært inne på tanken om å vente, men er vel altfor nysgjerrig :) Sambo vil vite..

Vi vil vite ;) klarer ikke å vente hehe ;)

Med første ville vi ikke vite, med nr. 2 ville mannen vite, så da visste vi. Denne gangen vil vi egentlig ikke vite, men jeg er redd jeg er for nysgjerrig. Likevel er det bare å styre den nysgjerrigheten i 20 minutter på oul, så vet vi ikke. Skulle det, man vet jo aldri, være tvillinger så vil jeg vite. Da ønsker jeg å være litt mer forberedt.

Jaaaaa, klare kje venta t den ordinære ultralyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser at de fleste (alle?) er som meg og ønsker å vite kjønnet :) Klart det som teller er at barnet er friskt :)
Vi har en jente fra før, og det er akkurat det samme for meg om det kommer en lillesøster eller en lillebror.
Men kommer det ei jente så kan hun arve endel etter storesøster, kommer det en gutt så kan jeg begynne å handle inn skjønne små gutteklær :D

Last edited:
Vi har veldig lyst til å vite kjønn :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Back
Topp