Vil dere vite kjønn?

Lille_Morell

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg venter min tredje, og har en gutt og en jente fra før. Tenker da at da burde jeg være en av den som sier: vi venter til fødsel med å vite kjønn :smiley-ashamed004 det er jo også gøy å ha noe ekstra å glede seg til. Men samtidig er halve morroa å handle inn litt her og der ut i fra kjønn.
 
Ja :love7 første bebis her! 5+5. Noen som har vært med på at de legger en lapp med kjønnet i en konvolutt på sykehuset, og så senere ha en slags «gender-reveal?
 
Vil absolutt vite kjønn føler at det er litt lettere å connecte med bebisen i magen om jeg vet om det er gutt eller jente. Er fjerde barn og har visst det hver gang, altfor nysgjerrig til å vente :joyful:
 
Er så nysgjerrig og utålmodig at jeg ikke tror jeg klarer å vente :hilarious:
Har bare en fra før da, så kanskje det hadde vært annerledes om jeg allerede hadde en av hver.
Men syntes sist at det var lettere å "bonde" og se for meg livet med mini i magen når jeg visste at det var en gutt. Også er det lettere å bare ha en liste med navn å diskutere da selvsagt :)
 
Vi vil absolutt vite kjønn :) Føler som flere her, at det er lettere "connecte" med babyen når man vet kjønnet, og man kan begynne å tenke på navn, og evt kjøpe inn litt ting (som ikke bare er kjønnsnøytralt) :shy:
 
Jeg er altfor nysgjerrig til ikke å vite kjønn :hilarious:Jeg har ei jente fra før, og er veldig spent på hva vi får denne gangen. Mye som er lettere når man vet kjønn - å knytte seg til barnet, finne navn og kjøpe klær :)
 
Vi skal vite kjønn. Gjør det mer praktisk mtp klær - hva som kan gis bort av arv etter de eldste og ikke :) Vi bor smått, så greit å få unna ting vi ikke trenger :smiley-angelic006
 
Jeg har hørt fra andre som har valgt å ikke vite kjønn, at det gøyeste med å ikke vite er å irritere omgivelsene :smiley-bounce022 og det kan jeg jo se for meg. Men jeg også er ekstremt nyskjerrig, så kan se for meg å få svare på kjønn i en konvolutt og gjøre det på en litt annerledes måte. :greet015
 
Jeg er også alt for nysgjerrig, så vi skal definitivt vite det :laughing002 Veldig spent på om det blir en jente til eller en gutt.
 
Back
Topp