Vil dere vite kjønn?

Lille_Morell

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Sommerspirene 2025
Jeg venter min tredje, og har en gutt og en jente fra før. Tenker da at da burde jeg være en av den som sier: vi venter til fødsel med å vite kjønn :smiley-ashamed004 det er jo også gøy å ha noe ekstra å glede seg til. Men samtidig er halve morroa å handle inn litt her og der ut i fra kjønn.

Ja :love7 første bebis her! 5+5. Noen som har vært med på at de legger en lapp med kjønnet i en konvolutt på sykehuset, og så senere ha en slags «gender-reveal?

Vil absolutt vite kjønn føler at det er litt lettere å connecte med bebisen i magen om jeg vet om det er gutt eller jente. Er fjerde barn og har visst det hver gang, altfor nysgjerrig til å vente :joyful:

Er så nysgjerrig og utålmodig at jeg ikke tror jeg klarer å vente :hilarious:
Har bare en fra før da, så kanskje det hadde vært annerledes om jeg allerede hadde en av hver.
Men syntes sist at det var lettere å "bonde" og se for meg livet med mini i magen når jeg visste at det var en gutt. Også er det lettere å bare ha en liste med navn å diskutere da selvsagt :)

Vi vil absolutt vite kjønn :) Føler som flere her, at det er lettere "connecte" med babyen når man vet kjønnet, og man kan begynne å tenke på navn, og evt kjøpe inn litt ting (som ikke bare er kjønnsnøytralt) :shy:

Jeg er altfor nysgjerrig til ikke å vite kjønn :hilarious:Jeg har ei jente fra før, og er veldig spent på hva vi får denne gangen. Mye som er lettere når man vet kjønn - å knytte seg til barnet, finne navn og kjøpe klær :)

Vi skal vite kjønn. Gjør det mer praktisk mtp klær - hva som kan gis bort av arv etter de eldste og ikke :) Vi bor smått, så greit å få unna ting vi ikke trenger :smiley-angelic006

Jeg har hørt fra andre som har valgt å ikke vite kjønn, at det gøyeste med å ikke vite er å irritere omgivelsene :smiley-bounce022 og det kan jeg jo se for meg. Men jeg også er ekstremt nyskjerrig, så kan se for meg å få svare på kjønn i en konvolutt og gjøre det på en litt annerledes måte. :greet015

Jeg er også alt for nysgjerrig, så vi skal definitivt vite det :laughing002 Veldig spent på om det blir en jente til eller en gutt.

Vi vil egentlig ikke vite, men samtidig så trenger vi de månedene på å bestemme navn om det mot formodning skulle komme enda en gutt. Jeg er ganske sikker på at det er ei lita frøken der inne, men det kan vi selvsagt ikke vite med sikkerhet så tidlig.

Så vi har rett og slett ikke bestemt oss ennå. Var team yellow sist (med sterk guttefølelse) så har på en måte opplevd det også. Det som var fint med det var at jeg i mye større grad kjøpte babyklær ut fra hva jeg syntes var fint, i stedet for at jeg kun gikk i "jenteavd" eller "gutteavd". Styrte unna kjoler og slikt bare. Så sønnen vår har hatt alle regnbuens farger fra start og det synes jeg egentlig har vært litt godt. Han har dog brukt noen få kjoler, men det er nok mer pga 3 storesøstre enn noe annet :laughing002

Jeg har veldig lyst til å ikke vite, men samboern sliter veldig med å bli med på det :hilarious: Håper på en bebis med føttene i kryss jeg :p

Vi vil vite ❤️ synes det er lettere å connecte med baby på den måten samt finne et navn.

Vi vil også vite, er for nysgjerrig til å kunne vente helt til juni, det samme med mannen . Føler også en lettere connection med babyen i magen når vi vet «hvem» det er. Vi har både gutte og jentenavn klart .

Vil helt klart vite det, er så nysgjerrig av meg at jeg klarer ikke å vente helt til fødsel :hilarious:
Og også det med navn og å knytte seg til babyen :happy:

Vil nok vite ja! Det med konvolutt fikk vi beskjed om at de ikke gjorde sist gang. På Rikshospitalet da :/

Vi vil vite… alt for nysgjerrig til å vente helt til fødsel. Kommer sikkert til å ligge og nistirre på skjermen under TOUL for å se om jeg klarer å tyde noe :laughing021

Back
Topp