Vil dere vite kjønn?

CC-baby2024

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Jeg føler liksom folk er så ulike her - det er jo så klart fordeler og ulemper med begge. Hva tenker dere her inne?

:D

Ja, uten tvil. Vil være forberedt og har nok overraskelser i hverdagen, til at dette trenger å være en :joyful:

Jaaa!! Føler det er en liten «milepæl» og noe å se frem til. Litt lettere når man skal begynne å planlegge innkjøp, og kanskje man klarer å finne et navn etterhvert også :Heartred

Ja :Heartpink for nysgjerrig til å ikke vite :joyful:

Usikker. Jeg har fødselsangst og tenkte at kanskje denne gangen skal vi ikke vite det så kanskje jeg gruer meg bittelitt mindre til fødsel. Har gutt fra før.

Jeg har veldig lyst til å ikke vite det, vi har en av hver så det hadde vært ganske spennende og motiverende å få vite det etter fødsel, men jeg tror ikke jeg klarer. Det jeg syntes er vanskelig er å ikke kunne planlegge, å kun måtte kjøpe kjønnsnøytralt, ikke vite hva jeg skal ta vare på fra storesøster eller storebror. Samtidig er det sykt vanskelig å finne navn, så det hadde vært greit å vite hva vi må fokusere på. Så jeg tror ikke jeg klarer å ikke vite det, selv om det ikke spiller noen som helst rolle hvilket kjønn det blir.

Ja, vil vite det! Mest på grunn av utstyr til baby

Vi visste ikke sist gang og ønsker ikke å vite denne gangen heller. Eneste grunnen til å eventuelt vite det nå ville vært for å forberede lille vi allerede har på en lillesøster/lillebror, men tenker det egentlig holder å forberede henne på at det kommer en baby :Heartred

Vi snakket om dette herom dagen, å da bestemte vi oss for å ikke vite denne gangen - siden vi har begge kjønn fra før og vi ikke trenger/ må ha noe nytt.

Jaa, må vite :hilarious:

Hmm, jeg tror vi kommer til å ønske å vite hva det blir. Både fordi det skaper en nærhet til barnet i magen og gjør det lettere og lande på navn. Tipper også at jentene vi har fra før vil være nysgjerrige

Vi hadde tenkt til å ikke vite med andremann, men jeg gjorde tabben å se på skjermen da jordmora streifa den probegreia over magen min. Var ganske tydelig at det var en gutt.

Så jeg tar det som det kommer den gangen her. Jeg vil gjerne se på skjermen <3

Jeg har litt lyst til å ha det som en overraskelse, men det betyr jo også at jeg må vaske en god del nyfødt tøy etter fødsel fordi jeg ikke har så mye nøytralt. Det er heldigvis en stund til vi trenger å ta stilling til det.

Vi visste ikke kjønn med første barnet, og jeg synes det var magisk:Heartred Ikke minst herlig å slippe kontrollen, og moro at enkelte folk rundt oss ble småirriterte. Må ærlig si at jeg godtet meg litt da:laughing002 Vil ikke vite med denne babyen heller, men mannen insisterer, som han gjorde med førstemann, så vi får se hvem som får viljen sin:angelic:

Vil ikke vite, gjorde ikke det med første barn heller.

Her har mannen sagt at han vil vite det og så overraske meg på en eller annen måte, så får vi se om det er sånn det blir :laughing002

Her har mannen sagt at han vil vite det og så overraske meg på en eller annen måte, så får vi se om det er sånn det blir :laughing002
Det kan jo bli hyggelig da :Heartred

Vi vil gjerne vite det :) Dersom det blir en gutt så er det ganske mye mer som må ordnes, da vi har jente fra før av og nesten alt er i rosa/typisk jente farger.

Back
Topp