Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er enig med deg, at siden han fikk viljen sin sist, bør du få den nåSist ville mannen vite og jeg kunne tenkt meg å ikke vite. Men jeg ga etter så vi fikk vite.
Denne gangen vil han også vite, men jeg vil ikke vite, så vi er i "konflikt" . Jeg mener at vi kanskje kan ta mitt valg denne gangen,men han mener at han kan vite og at jeg ikke trenger. Men jeg syns det er vanskelig når jeg vet at en person vet.
Evig dilemma...
Tips til hvordan bli enig eller? (Haha)
Ja, håper han innser det. Men men jeg skal ikke lage krig av den grunn, men hyggelig om begge kan gi og taJeg er enig med deg, at siden han fikk viljen sin sist, bør du få den nå
Satser på det blir sånn .Jeg synes ditt argument er godt. Sist gang ble det som han ville. Denne gangen kan du få bestemme
Ja, har kryssa av for å vite kjønn på Nipt-test så får vite det i uke 11
Med første ønska jeg sterkt en jente og det ble det. Med nr 2 var jeg ganske skremt av å vente en gutt og kjente ikke helt den tidlige tilknytninga på samme måte. Det har likevel gått helt supert. Han skrek hele første året, men ble jo glad i han læll . Med nr 3 nå kjenner jeg at det ikke spiller så stor rolle, men heller kanskje litt mot ei jente siden de etter min erfaring generelt er noe roligere (men har hørt det er et rent helvette i tenårene da).
Har jobbet med ultralyd tidligere og kommer til å ha tett oppfølging med ultralyd så er nok ikke mulig å ikke få det med meg.