Vil dere vite kjønn?

Vil dere vite kjønn?

• Ja

Votes: 68 81,0%
  • Nei

Votes: 9 10,7%
  • Vet ikke enda

Votes: 7 8,3%

• Antall som har svart
    84

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Vil dere vite kjønn?

Har jobbet med ultralyd tidligere og kommer til å ha tett oppfølging med ultralyd så er nok ikke mulig å ikke få det med meg.

Mannen visste det ikke sist, og vet ikke hva han vil denne gangen.

Sist ville mannen vite og jeg kunne tenkt meg å ikke vite. Men jeg ga etter så vi fikk vite.
Denne gangen vil han også vite, men jeg vil ikke vite, så vi er i "konflikt" . Jeg mener at vi kanskje kan ta mitt valg denne gangen,men han mener at han kan vite og at jeg ikke trenger. Men jeg syns det er vanskelig når jeg vet at en person vet.
Evig dilemma...
Tips til hvordan bli enig eller? (Haha)

Jeg synes ditt argument er godt. Sist gang ble det som han ville. Denne gangen kan du få bestemme :)

Sist ville mannen vite og jeg kunne tenkt meg å ikke vite. Men jeg ga etter så vi fikk vite.
Denne gangen vil han også vite, men jeg vil ikke vite, så vi er i "konflikt" . Jeg mener at vi kanskje kan ta mitt valg denne gangen,men han mener at han kan vite og at jeg ikke trenger. Men jeg syns det er vanskelig når jeg vet at en person vet.
Evig dilemma...
Tips til hvordan bli enig eller? (Haha)
Jeg er enig med deg, at siden han fikk viljen sin sist, bør du få den nå

Ja, har kryssa av for å vite kjønn på Nipt-test så får vite det i uke 11 :happy:

Med første ønska jeg sterkt en jente og det ble det. Med nr 2 var jeg ganske skremt av å vente en gutt og kjente ikke helt den tidlige tilknytninga på samme måte. Det har likevel gått helt supert. Han skrek hele første året, men ble jo glad i han læll :hilarious:. Med nr 3 nå kjenner jeg at det ikke spiller så stor rolle, men heller kanskje litt mot ei jente siden de etter min erfaring generelt er noe roligere (men har hørt det er et rent helvette i tenårene da:wacky:).

Jeg synes ditt argument er godt. Sist gang ble det som han ville. Denne gangen kan du få bestemme :)
Satser på det blir sånn :) .
Han argumenterer med at jeg har en av hver og at det derfor ikke er så viktig for meg. Men siden han bare har gutter, så vil han vite.
Jeg har ei jente fra et tidligere forhold, og han har to gutter fra to tidligere forhold, og vi har en gutt sammen i dag. Og gravid med nr 2 sammen.

Altså, han har 3 gutter, da kommer vel den fjerde og da.. haha.

Ja, har kryssa av for å vite kjønn på Nipt-test så får vite det i uke 11 :happy:

Med første ønska jeg sterkt en jente og det ble det. Med nr 2 var jeg ganske skremt av å vente en gutt og kjente ikke helt den tidlige tilknytninga på samme måte. Det har likevel gått helt supert. Han skrek hele første året, men ble jo glad i han læll :hilarious:. Med nr 3 nå kjenner jeg at det ikke spiller så stor rolle, men heller kanskje litt mot ei jente siden de etter min erfaring generelt er noe roligere (men har hørt det er et rent helvette i tenårene da:wacky:).

Jeg har ei på snart 15 år, det har gått helt supert. Enkel hele veien. Bittelitt hormonelle utfordringer ,men det snakket vi bare godt rundt. Nøkkelen til å ha en lykkelig og rolig ungdom har for meg vært GOD kommunikasjon og 100% åpenhet.

Har en gutt på litt over året, fytti å krevende. Mye fart,hyl og sutring. Var så mye lettere når datteren var baby. Venter min tredje nå, holder en knapp på jente, men vet jo ikke om det blir det. Hehe

Jeg skal innrømme at jeg håper på jente.

Vi har en veldig energisk og viljesterk gutt som har vært en skikkelig utfordring nå i trassalderen. Og så ser jeg jenter på samme alder som er sååå mye roligere, og som lett klarer å sitte stille mer enn 5 min av gangen… ;)

Har jente fra før av så føler kanskje helst jeg vil ha en gutt, men de blir også nærme i alder så blir ekstra koselig om de begge er jenter. Så ja blir glad uansett, men synes det er gøy å vite kjønn på forhånd, del av bli kjent med babyen i magen føler jeg.

Har jobbet med ultralyd tidligere og kommer til å ha tett oppfølging med ultralyd så er nok ikke mulig å ikke få det med meg.

Jeg har ikke jobbet med det, men har alltid sett kjønnet på ultralyd før dem har sagt det :love017 Har 4 barn(én gutt og 3 jenter). Skal man ikke vite burde man ikke se på skjermen før man har fått klarsignal :hilarious:

Om alt no skulle gå bra så vil eg ikkje vite. Eller rettere sagt, om eg skulle se det på skjermen sjølv går det fint, men eg treng ikkje å få det eksplisitt fortalt. Tenker eg no, så får vi sjå når eg får troa på at dette svangerskapet fungerer.

Vil vite! Føler jeg får et tettere bånd med den lille i magen samtidig som mann kan bestemme seg for navn :)

Vil vite! Føler båndet blir sterkere. Har ei jente fra før så vi ønsker oss gutt. Men må innrømme at jeg har litt lyst på ei jente til siden jeg har erfaring med jente nå og liksom vet hvordan det er. :p

Vil vite! Som flere sier så føler jeg båndet blir sterkere. Vil gjerne prøve å få puslet med barnerommet før babyen ankommer selv om hen ikke kommer til å bruke det på en stund. Vet at flere i familien vil strikke og selv om vi bruker mye kjønnsnøytrale klær vil jeg har litt som gir jente eller gutte preg.
Vet ikke hvilken retning jeg helst håper. Har ei jente på 10 mnd så hun vil være 18 mnd når baby ankommer. Tenker at det hadde vært gøy å få en liten gutt, for å ha en av hver, men med så tett alder mellom barna så hadde det vært veldig koslig med enda en jente :)

Ja jeg vil nok vite, greit å vite om jeg må kjøpe noen nye klær.

Med toåringen så valgte vi å ikke vite før han ble født, var morsomt å høre jordmora rope: ikke si kjønn, de vil finne ut av det selv! :happy093. og vi tenker å gjøre det samme med lille i magen :) :Heartred

ALT for nysgjerrig. Aldri i livet om jeg hadde klart å vente i 9 mnd før jeg fikk vite kjønnet.. Pluss at jeg har erfaring fra ultralyd, så jeg hadde sett det uansett om jordmor hadde kommentert eller ikke.

Back
Topp