Vil dere vite kjønn?

M

Moderator Tonje

Guest
Vil dere vite kjønn når dere skal på på ordinær ultralyd? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hva sier magefølelsen deres nå, gutt eller jente?
 
Ja vil vite, fordi jeg har følelse av gutt og ønsker veldig en gutt. Vil vite om det stemmer.
 
Vil ønsker også å vite det. Det er praktisk med tanke på innkjøp. Og så gleder jeg meg masse til å kunne omtale babyen med navn og ikke bare kalle den for "lille" :happy:
Har absolutt ingen magefølelse på hva det blir :dance008
 
Vi ville vite det, men mest for nysgjerrighetens skyld. Det har ingenting å si for oss egentlig. Vi er heller ikke så begeistret for «rosa til jenter og blått til gutter», så vi ville uansett kjøpt «kjønnsnøytrale» farger i klær.

Magefølelsen sa gutt, men tul sa jente. Oul neste onsdag, så da får vi kanskje en endelig bekreftelse. Hvem vet [emoji4]
 
Vi vite det! Altfor nysgjerrig til å ikke vite. Vil også finne navn til «magen»... og ikke minst, innkjøp og barnerom skal fikses[emoji1362]

Følelsen sier at det er gutt eller jente [emoji23]
 
Vi vil vite, helt klart[emoji4]
Før svangerskapet og i begynnelsen så var jeg sikker på at jeg skal få gutt først, men følelsen er blitt mer nøytral nå (14+4) magefølelsen sier nå veldig 50/50, så dette blir spennende[emoji4] 31 dager til OUL og håper de kan se kjønn da![emoji173]️
 
Vi var usikre, men nysgjerrigheten ble for stor for min del, så vi ba om å få vite det :)
 
Jordmor spurte tidlig på oul i går, for å kunne «styre unna» essensielle deler dersom vi ikke ville vite. Vi svarte «ja, klart vi vil vite» i kor jeg og mannen [emoji3] Vi har tatt vare på alt etter jenta vår, hadde det blitt en til jente ville vi ikke trengt kjøpe noe nytt av klær. Nå blir det gutt, så da kribler mor i hendene etter å dra ut på litt shopping [emoji7]
 
Vi vil ikke vite, men storesøster er så spent at hun ikke klarer og vente til mai så da skal vi vite likevel:happy:
 
Vil ikke vite. Har prøvd begge deler før og synes det var ekstra spennende å ikke vite kjønn [emoji173]️[emoji170]
 
Vi fikk vite på oul, vi venter en lillebror [emoji172] Hadde ingen magefølelse hva det skulle bli [emoji4]
 
Samboeren vil vite kjønn. Det er ikke så viktig for meg men viktig for han.
Magefølelsen sier gutt, så det blir spennende om det stemmer.
 
Back
Topp