Vil dere vite kjønn?

B-gjengen

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Junilykke 2020 ♡
Her trodde jeg mannen var fast bestemt på å vite, men det har visst endret seg. Og jeg, som absolutt ikke ville vite, begynner nå å tenke at det kanskje kunne være greit allikevel... [emoji14]

Nå skal vi bare på UL på Kalnes fremover da, og de har visst en uttalt policy på å ikke opplyse om kjønn, så om vi vil vite må vi bestemme ekstra UL privat. Da ble terskelen brått litt høyere kjenner jeg...

Her trodde jeg mannen var fast bestemt på å vite, men det har visst endret seg. Og jeg, som absolutt ikke ville vite, begynner nå å tenke at det kanskje kunne være greit allikevel... [emoji14]

Nå skal vi bare på UL på Kalnes fremover da, og de har visst en uttalt policy på å ikke opplyse om kjønn, så om vi vil vite må vi bestemme ekstra UL privat. Da ble terskelen brått litt høyere kjenner jeg...
Kan være dere klarer å se kjønn selv, om dere ser godt etter [emoji6]

Vi skal nok vite kjønn, selv om det kunne vært morro å ikke vite.

Vi vil gjerne vite [emoji7] Gleder meg sååå til oul og håper virkelig ungen vil vise hvilket kjønn vi kan vente oss [emoji2]

Vi vil gjerne vite kjønn, så håper babyen ikke er sjenert[emoji4]

Say what? Hvor står dette? Vi vil veldig gjerne vite kjønn! Har fått nesten svar, men vil jo ha det 100%!
Vil de ikke si det om man spør heller?

Say what? Hvor står dette? Vi vil veldig gjerne vite kjønn! Har fått nesten svar, men vil jo ha det 100%!
Vil de ikke si det om man spør heller?
Tror det kommer an på hvilken jordmor man møter på, men vet om flere som har fått beskjed om at de ikke opplyser om sånt :/ Jordmoren jeg møtte på forrige helg var ikke av typen jeg ville turt å spørre engang, hehe...

Spør pent før hun starter å sjekke på oul at selv om det ikke er derfor dere er der, så hadde dere blitt veldig glad om hun kunne se etter kjønn i to sekunder mens hun holdt på [emoji4] Husker med nr1 så sa jm litt om hva de sjekket ift sykdom etc og så sa hun "noen spørsmål?", og vi bare nei.. tenkte ikke over det.. førstegangs og greier.. også etter en stund så sier hun "sånn da er vi ferdig". Og har gått igjennom alt som er som det skal. Og da sier jeg "eh, men vet du kjønn?". Og hun sukket teatralsk! "DET burde du spurt om på forhånd!" *to sek pause mens vi sikkert så litt sjokkerte ut* "men dere får en gutt, det var helt tydelig å se" (og det tror jeg at jeg også så, bare turte ikke spørre mens hun holdt på)

Vil vite, og vet :D fikk vite tidlig sist også. Kjønn betyr ingenting, men for meg hjalp det veldig med tilknytning å finne navn til lille i magen sist. Følte på en måte det ble mer virkelig :) hadde ikke det samme "behovet" denne gangen, men jm spurte om vi ville vite. Sier ikke nei da :) husker de var avventende på oul. Er selvfølgelig ikke en prioritet.

Jeg vil vite kjønn, både fordi jeg ikke klarer å vente når jeg vet jeg kan få vite det på UL og fordi det er praktisk mtp. navneplanlegging, innkjøp av klær o.l.

Jeg vil vite! Er greit med tanke på innkjøp av klær osv. Og da får jeg litt bedre tid med å tenke på navn.

Vi vil vite:) Har to fra før der vi visste på ene og ikke visste på andre.

Sist klarte de ikke å se og syntes det var forferdelig [emoji30] så denne gangen vil vi gjerne vite [emoji4]

Her har vi bestemt oss for å ikke vite det.
Har vist det med de to første, men nå har vi en gutt og en jente så har klær og slikt til den lille uansett kjønn.
Så da tenkte vi det kunne være spennende å bli overrasket denne gangen [emoji4]

Jeg og samboeren er veldig enige om at vi gjerne vil vite kjønn!☺️ Blir alt for lenge å måtte vente til ungen er ute med å få vite!:p

Tror det kommer an på hvilken jordmor man møter på, men vet om flere som har fått beskjed om at de ikke opplyser om sånt :/ Jordmoren jeg møtte på forrige helg var ikke av typen jeg ville turt å spørre engang, hehe...

For en bitch av ei dame... Det er dessverre litt min holdning av mange jordmødre. Jeg har jordmor skrekk og holder meg helst langt unna dem :P

Back
Topp