Vil dere vite kjønn?

SmarteMedBarn

Glad i forumet
Jeg har vært prøver i lang tid og for meg spiller det liten rolle hvilket kjønn det er. Men mannen min vil gjerne vite det av praktiske årsaker- og det skjønner jeg også. Det er jo koselig uansett :)

Hva tenker dere om å vite barnets kjønn?

ja ;) altfor nysgjerrig :P

Kjenner att det er ikke like viktig for meg denne gangen. Men mannen vil vite, også av praktiske grunner sier han :P

Jah :D vil vite

Vil vite, og har alt fått en liten antydning, men hun var litt usikker :) vi måtte ikke handle kær riktig enda :)

Ja, absolutt. Vi skal vite. :) Har UL om to uker, håper noe er synlig da! Wee!

Jaa! Spent! Har en gutt fra før, og denne gangen er alt så annerledes. Sist tenkte jg bare på guttenavn, mn nå merker jg at jg ubevisst bare vurderer jentenavn! Helsa er myye bedre enn sist, og magen ser annerledes ut. Håper oul avslører hemmeligheten :)

Vil vite det, er alt for nysgjerrig til å ikke vite det :-)

Ja vi vil vite det :) Hadde aldri klart å gå uten å vite det :P

Har både prøvd å vite og ikke vite og vet ikke om jeg syntes det ene var bedre/morsomre en det andre.
Tror kanskje vi skal få vite denne gangen.... er jo praktisk....

Har veldig lyst å vite :-) Er akkurat det samme om det blir gutt eller jente, men det blir liksom litt mer reelt når man vet hva som skjuler seg der inne om dere skjønner.... Og så er det også kjekt å kunne kjøpe noe annet enn kjønnsnøytrale ting før babyen kommer.

Jeg vil vite det, synes det er koselig å kunne kjøpe noe fint vist jeg ser det, og er jo masse super fint på tilbud også :)

Vi vil ikke vite denne gangen heller :) Var så fantastisk å få vite det rett etter fødsel. Spennende!

Back
Topp