Vil dere vite kjønn på ordinær UL?

Sist så fikk vi ikke vite kjønnet på den ordinære ultralyden. De klarte ikke å se det... Så da tok vi 3D ultralyd i uke 28. om vi ikke får vite kjønnet på den ordinære ultralyden denne gangen så tror jeg at vi venter til fødselen, om vi klarer å vente da :)

Vi må nok vite hva det blir på ultralyden, klarer ikke å vente helt til fødselen!! Men har på følelsen det er en gutt denne gangen også! Foreløpig ihverfall..

Ja alt for nyskjerrig til å vente..

Forrige gang kunne hun ikke se det på ordinær UL, så vi bestillte oss privat 3D i uke 25 for vi var så nyskjerrig på kjønn :)

bakern skrev:
Ej vil vente til fødsel:) syns det er litt fjuks å sjekke før:P(for min eigen del) Sjølv om eg er utruli nysjerrig:) viste kje kjønne med fyste svangerskap heller... å angra ikkje på d:)

signerer bakeren

Jaaaaaaa... Hadde aldri klart å gå helt til fødsel uten å vite.. Merker allerede på 7+2 er jeg så nysgjerrig at jeg holder på å sprekke...

ja, helt klart :)

ja det vil vi vite..

vi vil vite det! klarer ikke å vente! 

Jeg sa alltid før at hvis jeg ble gravid ville jeg ikke vite hva det ble før ved fødselen. Men den tanken var som blåst bort da vi skulle ha vår første. Føltes som en selvfølge at vi skulle vite det liksom. Så regner med vi vil vite det denne gangen også.

Jeg hadde fint klart å vente med å vite kjønnet. Men vi ønsker å vite det av praktiske grunner :) Gleder meg veldig da! Håper vi får se det tidlig :)

honningbien skrev:
Ja, gleder meg sånn til å finne ut om det er jente eller gutt! Skulle helst ha visst det i går;)

Samme her!!! ;-)

Jeg er alt for nysjerrig til ikke å vite, desverre.

I gots to know!! =P

En ting er at jeg er så sinnsykt nysgjerrig, men som andre også er nevnt, så er det også pga praktiske grunner!! =)

Ja, fikk vite det sist gang, vil vite det denne gangen også:)

Jeg vil også vite kjønnet:) Tror ikke jeg hadde klart og holdt meg:) hehe

Vi skal ikke vite det... Visste det ikke på førstemann heller og det var helt fantastisk!!!! Synes det er så artig med alle som er skråsikre på hva det blir... Jeg kan absolutt anbefale det å vente til fødsel med å få vite kjønn til alle, spesielt til de som er usikre;)

~Damen~ skrev:
Nei, vi skal ikke vite det.
Ville ikke det sist gang heller, og den følelsen når de roper hva det ble! Den er sååååå herlig!!!
Vi er ikke så nøye på de fargene heller vi :) Og klær blir det nok av lell, tenker jeg. H*n skal nok ikke bli fargeløs.

Kopierer denne også jeg;) Nesten som jeg skulle sagt det selv;)

Back
Topp