Imorgen har jeg min siste dag i min 8.uke i praksis på lungeavdelingen, og jeg skal ha halvtidsvurdering. Siden læreren min er av typen som elsker spørsmål, så blir det alla muntlig eksamen. Kan ikke si jeg gleder meg, og ikke har jeg vært flink til å lese heller [:-] Jeg MÅ vise at jeg har teorien i boks, da er alt finfint. Får stort sett bare skryt og elsker denne praksisperioden. Dette er himmelen i forhold til forrige periode i høst, og disse 8 ukene har flydd.[:D] Nå gruer jeg meg ikke til vakter, og jeg går hjem hver eneste dag med en god følelse. DET er deilig det [:D]
I tillegg til praksis går det i bryllup, bryllup, bryllup! Nå er det 2,5 mnd igjen og det meste er i boks. Begynner å glede meg maaaasse nå! [:D]
Adrian er en liten pøbel midt i trassen, men bortsett fra de 30% med syke trassanfall, så er livet herlig. Elsker den lille klumpen ufattelig høyt. Tenk å være så liten og likevel få oss til å le så mye hver eneste dag. Love it [:D] Og idag var han i EKSTASE, for sambo kjøpte sykkel til han:
*poff*
I tillegg til praksis går det i bryllup, bryllup, bryllup! Nå er det 2,5 mnd igjen og det meste er i boks. Begynner å glede meg maaaasse nå! [:D]
Adrian er en liten pøbel midt i trassen, men bortsett fra de 30% med syke trassanfall, så er livet herlig. Elsker den lille klumpen ufattelig høyt. Tenk å være så liten og likevel få oss til å le så mye hver eneste dag. Love it [:D] Og idag var han i EKSTASE, for sambo kjøpte sykkel til han:
*poff*