Vil dere stemme på meg?

Miriel

Gift med forumet
ORIGINAL: Strimmelpinne

Stemt! Fantastisk flott bilde. [:D]

Ja det vil jeg[:D] Har gjort det og skrevet kommentar.. Utrolig fint bilde!!! Du er dyktig!!!!![:)]

Har stemt, og sendt inn et bidrag selv....har fullført registreringen men kan ikke finne igjen bildet på noroff...[:(][:'(]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Har stemt, og sendt inn et bidrag selv....har fullført registreringen men kan ikke finne igjen bildet på noroff...[:(][:'(]

Oi da. Fikk du link på mail?

Og tusen takk for alle stemmene og kommentarer[:D]

Stemt! Du har et helt vanvittig talent!! [:)] Utrolig nydelig bilde av ei vakker jente med et stilig og flott navn! 

stemt[:D] nydeligt va d[:D] sei fra vist du tar bestilling..hehe[:D]

ORIGINAL: mor2010

Jeg gjør det [;)]
(Bare sier i fra på forhånd at det kanskje er litt dyrt, men jeg bruker mellom 30 og 100 timer på en tegning, og lager mange skisser osv for at det skal ligne helt...) Men du kan jo sende en pm hvis du er interessert en eller annen gang.

ORIGINAL: Miriel

ORIGINAL: mor2010

Jeg gjør det [;)]
(Bare sier i fra på forhånd at det kanskje er litt dyrt, men jeg bruker mellom 30 og 100 timer på en tegning, og lager mange skisser osv for at det skal ligne helt...) Men du kan jo sende en pm hvis du er interessert en eller annen gang.

kjempe..ska jer d[:D]

Nydelig bilde! Stemt og delt på FB [;)]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Nydelig bilde! Stemt og delt på FB [;)]

me too[:)]

ORIGINAL: Miriel

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Oi da. Fikk du link på mail?

Jepp...fikk link på mail tre ganger, for jeg prøvde tre ganger og da får jeg bare en bekreftelses link til hovedsiden på noroff... Merkelig[&:]

du har min stemme. :D

Stemt [:D] Fantastisk flott bilde!! [;)]

Back
Topp