Vil dere sende barna i barnehagen når de åpner?

Nå har ikke jeg hatt hjemmekontor med barn hjemme selv, så her uttalte jeg meg selvsagt om noe som jeg ikke kan så mye om. Hovedpoenget er hvertfall at hvis ALLE barna skal komme som vanlig i bhg samtidig som vi mangler et visst antall voksne kan det by på store utfordringer. Vi vil ikke ha sjans til å jobbe som vaskepersonell i tillegg til å ta av oss de små. Så krysser fingrene for at de kommer opp med en god løsning her! Et sted må vi nok starte og det ble her :)
Ja, jeg skjønner godt at det ikke føles som noen god løsning.
 
Nei, kommer ikke til å sende de i barnehagen med en gang den åpner. Avventer og ser hvilke tiltak de skal gjøre for å unngå smitte etc.

Mest sannsynlig blir de hjemme til sommerferien, tror jeg... Får se hvordan ting utvikler seg.
 
Størstepia har astma, så holder begge ungene hjemme fra bhg. Så får samboern min være hjemme med de mens jeg er på jobb. Er pr nå sykemeldt som sykepleier, så usikker nårtid jeg går i jobb igjen da..
 
Veldig usikker.. Har ikke hørt noe fra barnehagen enda, så vet ikke hvilken dag det er snakk om.
Jeg ble akkurat hjemmeværende selv ut svangerskapet, så jeg har muligheten til å holde dem hjemme. Må se det litt an...
 
Min blir hjemme neste uke, jeg er 50% sykmeldt så jobber ikke hver dag, og mannen tar hjemmekontor de andre dagene. Det gjør det lettere for barnehagen :)
 
Kommer til å holde de hjemme nå i starten, siden vi har mulighet til det. Får se hva vi gjør etterhvert.
 
Her får vi ikke tilbud om bhg før uke 18, så blir en uke til hjemme :depressed:
 
Jeg sender mine to i bhg fra mandag av, eldstemann gleder seg til å treffe vennene sine igjen:) har mulighet til å ha de hjemme en dag eller to i uka og kommer til å gjøre det:)
 
Back
Topp