Vil dere se???

lissom

Forumet er livet
Jeg har malt mitt første møbel [:D][8D] Veldig fornøyd selv, altså! Bilder ligger på bloggen min; http://lisemors.blogg.no [;)]

Kjemefin [:D]
Så flink du har vært [:)]

Kjempe fin den ble!!! Gjør seg virkelig med maling. Og den står nok kjempe bra til med resten av det kjempe fine huset deres[;)] Nå har jeg ikke sett kjempe nøye på hele bloggen din enda, men har du lagt ut bilder av kjøkkenet ditt?? Hvis ikke så MÅ du legge det ut og vise det til folkens!!!

Takk jenter[:)]
Og Ida, jeg har ikke lagt ut bilder av kjøkkenet på bloggen, nei, men de ligger her på bv en eller annen plass, da... og på fjesboga.. men skal legge ut på bloggen når kjøkkenet er ferdig, tenker jeg, og det er vel noen måneder til sånn som gubben driver og reiser heile tida [:-]

ORIGINAL: lissom

Takk jenter[:)]
Og Ida, jeg har ikke lagt ut bilder av kjøkkenet på bloggen, nei, men de ligger her på bv en eller annen plass, da... og på fjesboga.. men skal legge ut på bloggen når kjøkkenet er ferdig, tenker jeg, og det er vel noen måneder til sånn som gubben driver og reiser heile tida [:-]

Hehe, ja men det sees vel knapt på bildene at listene ikke er der. Ellers så så det jo veldig ferdig ut. Nydelige kjøkkenet!!!

Hihi, ja du er jo nesten mer begeistra for kjøkkenet mitt enn jeg er sjøl [8D]

Back
Topp