• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vil dere se...

Slumpesara

Forelsket i forumet
....pakkelista mi før vi reiser til Portugal om kun 2-TO !!!!!! dager!!! Weheee! Gleder meg helt vilt, men begynner å få litt angst for alt vi må ha med oss, grøt for tre uker liksom....oh my....prøvde å få noen tips av sambo ang hva vi skulle ha med....han kom med bidraget: "pysj, solbriller, grøt og bleier" takk skarru ha...!

her er smørbrødlista til ho mor:

(jada, vet at jeg har kråketær til håndskrift hoho)

Hihi..der va det mye ja! overpakker sikkert allikevel,pleier alltid jeg å gjøre hvertfall!emoticon  satt akkurat å tenkte på at dere nok skulle dra nå snart=) håper dere får en kjeeeeempefiiiin tur å koooooser dere MASSE!!!=)=)

Takk!! emoticon  Kommer GARANTERT til å overpakke jeg også ja, og det er så utrolig irriterende å vite det på forhånd! hehe Den lista på bildet var jo bare bebs sine ting, min liste stod på neste side, og sambo har sin egen (i hodet) HAHAHA

Men har jo fått mange gode tips av dere jenter (fant ikke igjen tråden...), så håper jeg får snevret det ned til ting vi faktisk kommer til å trenge der nede. Så er det jo alle disse dersomattehvisatte-tingene som kommer til å sprenge kofferten vår emoticon

HAHAH, og det var kun lille sin liste?! Spent om du overholder vekter.. hehe.. :)

Her er det full forståelse for lista di!
Jeg hadde nesten en like lang da vi reiste på 3 døgns-tur til London :)

Nærmer seg for dere nå da, det blir nok  gøy! Du får komme med referat og mange reisetips når dere kommer hjem da =)

Men lister er gøy da! Hilsen listomanen ;)

LilleSkattenVår skrev:
Her er det full forståelse for lista di!
Jeg hadde nesten en like lang da vi reiste på 3 døgns-tur til London :)

Nærmer seg for dere nå da, det blir nok  gøy! Du får komme med referat og mange reisetips når dere kommer hjem da =)

Men lister er gøy da! Hilsen listomanen ;)

Takk for all sympati!! Syns jeg ser kofferten din på vei til langweekend i London ja hihi!  Jeg er egentlig også veldig glad i lister, får sortert rotehodet mitt så fint emoticon
Men denne listen har jeg gått og grublet lenge på og gruet meg for å skrive! Vi får se hvordan det går, skal skrive full rapport når vi kommer hjem!!

Oi, så mye trenger du garantert ikke. Støtter samboern, og slenger med solkrem med høy faktor og litt til da. God tur og kose dere masse. Hvor i Portugal skal dere?

*Luske* skrev:
Oi, så mye trenger du garantert ikke. Støtter samboern, og slenger med solkrem med høy faktor og litt til da. God tur og kose dere masse. Hvor i Portugal skal dere?

hehehe...nei, er nok endel unødvendige ting her ja. Vi får se hvor full kofferten blir i kveld når alt skal pakkes ned. Og hadde jo vært greit med litt ekstra plass til shopping emoticon

Vi skal til en liten fiskerlandsby på Algarvekysten som heter Olhos d'Agua, ligger i nærheten av Albufeira emoticon

Slumpesara skrev:
Takk for all sympati!! Syns jeg ser kofferten din på vei til langweekend i London ja hihi!  Jeg er egentlig også veldig glad i lister, får sortert rotehodet mitt så fint emoticon
Men denne listen har jeg gått og grublet lenge på og gruet meg for å skrive! Vi får se hvordan det går, skal skrive full rapport når vi kommer hjem!!

Kofferten ble faktisk ikke så alt for gal, masse småting på listen også -heldigvis :)

God tur forresten 
-kos dere!

emoticon

Back
Topp