vil dere se vogna mi????

Bebibooms

Gift med forumet
hadde understellet fra før, fikk city bag i dag... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, sååå fornøyd!!!!!!!!!!!!

Nydelig. Ligner på den jeg tror jeg vil ha. Har ikke bestemt meg for modell, men Emmaljunga med bag i Creme Leatherette er en klar favoritt. Vil ikke kjøpe noe før etter ordinær UL jeg da.

Kjempefin[:D] Regner med at jeg må klare meg med simoen jeg. Men, skal kjøpe sånn trekk til å ha oppi det hjelper nok[:)]

Kjempefin var den [:)] Men blir den ikke fortere grisete med tanpe på at den er hvit? Syns det er veldig fint med hvite vogner, men samtidig er det en ting som holder meg igjen til å evnt kjøpe meg en hvit vogn, og det er mtp at den sikkert blir fortere mørk osv [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Kjempefin var den [:)] Men blir den ikke fortere grisete med tanpe på at den er hvit? Syns det er veldig fint med hvite vogner, men samtidig er det en ting som holder meg igjen til å evnt kjøpe meg en hvit vogn, og det er mtp at den sikkert blir fortere mørk osv [:)]

er skinn vogn... [:D] hadde aldri kjøpt hvit omden var i stoff...men skinn er d bare til å tørke av med en gang visst det er noe som blir sølt på den..[:)] white croc heter den...

ORIGINAL: Bebibooms

er skinn vogn... [:D] hadde aldri kjøpt hvit omden var i stoff...men skinn er d bare til å tørke av med en gang visst det er noe som blir sølt på den..[:)] white croc heter den...

Aha, så genialt da! Er det skinn overalt da? Kostet den? [:)]

Tror ikke jeg skal kjøpe vogn helt enda (har ikke råd enda)..men er jo kjekt å leke med tanken [8D]

ORIGINAL: Ella~83

Nydelig. Ligner på den jeg tror jeg vil ha. Har ikke bestemt meg for modell, men Emmaljunga med bag i Creme Leatherette er en klar favoritt. Vil ikke kjøpe noe før etter ordinær UL jeg da.

jeg har vert på tidlig, og skal ikke vite kjønn, så denne blir d uansett... jeg kjøpte vogn tidlig, men d var fordi vi fant denne bagen så tidlig, understellet hadde vi fra før [:D]

city jet heter understellet... [:D] city bad, white croc heter bag'en...[:D]

Knallfin vogn![:D]

ORIGINAL: Bebibooms

Aha, så genialt da! Er det skinn overalt da? Kostet den? [:)]

Tror ikke jeg skal kjøpe vogn helt enda (har ikke råd enda)..men er jo kjekt å leke med tanken [8D]

vet ikke hva det koster helt nytt...[8|] men vi kjøpte understellet, med en sittedel oppi på salg til 3500, sånn fjorårs modellgreier... er eit år eller to siden vi kjøpte det, men har ikke brukt den, for marcus likte ikke den vogna... city bagen kjøpte vi på finn... brukt for 1200 kr... [:D] ser helt ny ut...[:)] masse fint billig på finn...

Nice...der sparte du deg nok litt penger ja. Gratulerer, den var faktisk veldig flott [:D]

Nice...der sparte du deg nok litt penger ja. Gratulerer, den var faktisk veldig flott [:D]

ja, kjempe fornøyd [:D]

Back
Topp