Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Kjempefin var den [:)] Men blir den ikke fortere grisete med tanpe på at den er hvit? Syns det er veldig fint med hvite vogner, men samtidig er det en ting som holder meg igjen til å evnt kjøpe meg en hvit vogn, og det er mtp at den sikkert blir fortere mørk osv [:)]
ORIGINAL: Bebibooms
Kjempefin var den [:)] Men blir den ikke fortere grisete med tanpe på at den er hvit? Syns det er veldig fint med hvite vogner, men samtidig er det en ting som holder meg igjen til å evnt kjøpe meg en hvit vogn, og det er mtp at den sikkert blir fortere mørk osv [:)]
er skinn vogn... [:D] hadde aldri kjøpt hvit omden var i stoff...men skinn er d bare til å tørke av med en gang visst det er noe som blir sølt på den..[:)] white croc heter den...
ORIGINAL: Ella~83
Nydelig. Ligner på den jeg tror jeg vil ha. Har ikke bestemt meg for modell, men Emmaljunga med bag i Creme Leatherette er en klar favoritt. Vil ikke kjøpe noe før etter ordinær UL jeg da.
ORIGINAL: Bebibooms
er skinn vogn... [:D] hadde aldri kjøpt hvit omden var i stoff...men skinn er d bare til å tørke av med en gang visst det er noe som blir sølt på den..[:)] white croc heter den...
Aha, så genialt da! Er det skinn overalt da? Kostet den? [:)]
Tror ikke jeg skal kjøpe vogn helt enda (har ikke råd enda)..men er jo kjekt å leke med tanken [8D]