3 små engler
Glad i forumet

Litt uklare bilder, men jeg er såååå forelsket

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Frøbel
så fine 3d-bilder :) Må være spesiellt å se. Har du vært på "på-vei", om jeg kan spørre? [;)]
ORIGINAL: 3 små engler
så fine 3d-bilder :) Må være spesiellt å se. Har du vært på "på-vei", om jeg kan spørre? [;)]
Ja, har vært der to ganger. De er helt fantastiske der borte. Begge gangene har hun tatt ultralyd i 20-30 minutter, og bare snakket om hvor perfekt alt er. For meg som har vært så engstelig for at dette skulle gå galt har disse to timene gjort at jeg nå slapper helt av og bare nyter. Har du vært der du?
ORIGINAL: FruStina
så fiiiine da !!! vet du at det er ei lita jente ?
Ja, har vært der to ganger. De er helt fantastiske der borte. Begge gangene har hun tatt ultralyd i 20-30 minutter, og bare snakket om hvor perfekt alt er. For meg som har vært så engstelig for at dette skulle gå galt har disse to timene gjort at jeg nå slapper helt av og bare nyter. Har du vært der du?
så bra at man blir tatt godt vare på der. Kjenner ikke til din historie, men ser skjønner at du har mistet noen ganger. Godt å vite at alt er som det skal [;)]
Jeg har ikke vært der selv, men har hørt flere som er veldig fornøyd. Går til gyn og får oppfølging, så jeg får ul der hver gang.
Jordmor sa: "Jeg syns det ser veldig ut som en liten jente for jeg ser ingenting som minner om en gutt. Men jeg ville ikke løpt ut å kjøpt masse rosa før etter ordinær ultralyd" [;)]
Men siden både jeg og pappaen har hatt jentefølelse hele tiden, går vi liksom bare ut fra at det stemmer [:D][:D][:D]
Jordmor sa: "Jeg syns det ser veldig ut som en liten jente for jeg ser ingenting som minner om en gutt. Men jeg ville ikke løpt ut å kjøpt masse rosa før etter ordinær ultralyd" [;)]
Men siden både jeg og pappaen har hatt jentefølelse hele tiden, går vi liksom bare ut fra at det stemmer [:D][:D][:D]
så MORO da, sånn var det for meg også, var på ul 16 uker på vei, og hun mente det var jente, og nå ble det bekreftet på ordinær ul. Jeg og pappa'n her hadde også jentefølelse, ille spennende da. Lita Prinsesse jo [:D]

ORIGINAL: bolledeigen
ååååå lille søte [:)] ikke rart du er forelsket[:)][:D][:)]
så bra at man blir tatt godt vare på der. Kjenner ikke til din historie, men ser skjønner at du har mistet noen ganger. Godt å vite at alt er som det skal [;)]
Jeg har ikke vært der selv, men har hørt flere som er veldig fornøyd. Går til gyn og får oppfølging, så jeg får ul der hver gang.
Vi har mistet noen ganger, og det tok 6 år før vi endelig fikk det til. Blir lett litt overengstelig da, så godt at det finnes noe som har tid til å vise meg at alt er slik det skal. Så deilig at du får så tett oppfølging. Er du fra byen forresten?
ORIGINAL: Jaybird
Åååå! Så fine bilder!
ORIGINAL: bolledeigen
ååååå lille søte [:)] ikke rart du er forelsket[:)][:D][:)]