Vil dere se noe patetiskt??

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Her er den ultra mega gigantiske fenomenale svære magen min!! (et lite snev av ironi [&:])
Den har dere sikkert ventet leeeenge på.. (har ikke sendt inn før)
Flere har begynt å lure på om jeg bare har kødda..
Endelig begynner den å vise litt..
Personlig syntes jeg at jeg bare ser litt øøøh "lubben" ut..

Er på dette bildet (i dag) 29 uker på vei..
Heldigvis er det mye aktivitet så jeg er i allefall overbevist om at det er noen der inne..
Haha.. hvis jeg ligger på ryggen blir den enda mindre!! Tragiskt!!
Men på en annen side har jeg jo håpt på å ikke bli så kjempediger så det er vel et godt tegn..

Hei på deg [:)]
Det er så utrolig forskjellig på jenter og hvor stor mage de får... det er nok ikke lenge igjen før du får større mage, kanskje du får stor mage på slutten, eller kanskje du ikke er den som kommer til å få en svær mage. I såfall bør du være litt glad for det, for da slipper du strekkmerke o.l.
Lykke til videre [:D]

Strekkmerker har jeg fått allerede.. 3stk foran.. Sjønner ikke hvorfor men..
Og all sparkinga gjør ikke ribbeina noe mindre ømme..
Bjynner å bli litt lei a kommentaren "skal det ikke vise snart eller?"
Jeg svarer høflig "kan vel ikke gå høygravid fra begynnelse til slutt?"

Men klart jeg håper selfølgelig at jeg ikke blir så stor..
Det går jammen treigt framover med aktiv sykemelding.. (Er stort sett hjemme)
JEG KJEDER MEG!!!

Sånn så æ og ut 1. gang.
La på mæ litt med det samme og så sto æ i stampe te langt ut i 7. mnd. Det va irriteranes, så jo bare feit ut.

Det er godt vi er foskjellige!! jeg så sånn ut jeg også da jeg skulle ha førstemann, fikk ikke noe særlig mage før jeg hadde passert 30 uker, men på slutten este den ut, så ut som om jeg hadde svelga en badeball....[;)] Gikk 15 dager over termin i tillegg, så...
...denne gangen, med nr 3, begynte magen å komme når jeg passerte 17 uker, og nå er det folk som lurer på om jeg har termin snart... selv om jeg ikke synes jeg er spesielt stor enda...[8|]

Back
Topp