Vil dere se noe nydelig?

babyT

Forumet er livet
Dette fikk vi se idag

Midt i bildet inni den svarte sirkelen kan dere se nurket vårt. Er bare 11mm, men hjertet slo som bare det, og både mamma og pappa forelska seg i knøttet med en gang [:)]

Det er alltid kolsig med slike bilder, artig å følge med.

Jeg vil bare si en ting, det er vanlig at man ligge +/- 1 uke på tidlig ultralyd så det er helt i orden at den var litt etter sin tid. Men har du tikkeren i henhold til egguttak eller egginsetting, dersom du har den første så kan du trekke fra 2 dager og da erdet jo ikke mange dagene du er på etterskudd. Alle spirer er ulike noen er sjappere og noen er litt treigere, kan vokse litt i rykk og napp, det viktigste var at hjetet slo slik det skulle[:D]

Men du fikk sikkert den informasjonen fra legen også kanskje[;)]

ååååååhhhhh...........det er helt utrolig [:D] Masse kjempe lykke til videre i graviditeten, håper det går smertefritt[:D]

Bekymrer meg egentlig ikke så mye over at han satte meg tilbake litt. Han sa det var vanlig at de vokste litt "ujevnt" i begynnelsen. Det viktigste er jo at hjertet slo [:)] Tickeren er regna fra uttak. Fra innsetting er jeg 7+5, altså bare 4 dager i forskjell fra det legen sa idag.

ORIGINAL: fano

ååååååhhhhh...........det er helt utrolig [:D] Masse kjempe lykke til videre i graviditeten, håper det går smertefritt[:D]

Tusen takk [:)]

Smertefritt har det vel vært så langt, men ikke symptomfritt [8D] Som venninna mi sier; det er ikke ofte man er så kvalm, og samtidig stråler og er glad for kvalmen [;)]

hehe, tror man blir glad for alle "plagene/symptonene" for da veit en at det er liv[:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

hehe, tror man blir glad for alle "plagene/symptonene" for da veit en at det er liv[:D][:D][:D]

Jepp [:D] Jordmora spurte om jeg hadde merka noen symptomer, og da jeg svarte at ja, jeg er kvalm og trøtt fikk jeg svar tilbake at det var jo helt strålende [;)]

Å, så nydelig bilde BabyT!! Grattis med 11mm babyen!! [:)]

Som Apple sier; et vakkert syn.

Ååh, fantastisk babyT[:)] Gler meg til min tur! Nå krysser eg fingrene for at alt går bra, og at neste ul viser en flott jente/guttebaby[:D] Skal dere vite kjønnet når den tid kommer?[;)]

Tusen takk, jenter!

Neste UL blir 20. august. Da er jeg 13 uker og får nok se en bittteliten baby som ligner på et menneske (akkurat nå er det en krysning mellom reke og bamsemums [;)]).

Vil ikke vite kjønn på ordinær UL i oktober. Vil ha den spenningen frem mot fødselen. Kjønn er ikke viktig for oss, det er viktigere at barnet er friskt.

ORIGINAL: babyT

Kjønn er ikke viktig for oss

...så lenge det blir en gutt.

Tuller bare. Ikke viktig i det hele tatt. Selv om jeg refererer til ungen som "han" hele tiden:)

så nydelig! Det er nok et SPESIELT vakkert syn for dere[:)]

Gratulerer med overstått Ul, og lykke til videre i svangerskapet babyT (og froskus)

ORIGINAL: froskus

ORIGINAL: babyT

Kjønn er ikke viktig for oss

...så lenge det blir en gutt.

Tuller bare. Ikke viktig i det hele tatt. Selv om jeg refererer til ungen som "han" hele tiden:)

Det gjør du, men det er egentlig ganske naturlig: En baby, babyen, babyer, babyene -> Substantiv i hankjønn [;)]

Men vi får se hva som kommer ut i februar/mars [:)]

er en helt hærlig opplevelse å få se hjerte slå

Et fantastisk bilde babyT! [:)]

Det må ha vært en fantastisk følelse å se det lille hjerte som slår. [:)]

Gratulerer til dere!

Så utrulig herlig det må væra å sjå nurket sitt[:)][:)]

så herlig!
heldige dere, altså [:)]

ååååååååå så nydelig! jeg er så misunnelig på dere.. 25.08 er det min tur, 11 uker på vei forhåpentligvis.Skulle ønske det var i går[8D] Gratulerer så masse babyT og froskus(velkommen skal du være forresten, har ikke fått sagt det til deg mannen til babyT[:D]). Det må ha vært helt fantastisk å se h*n

Back
Topp