Det blir litt handling da ja![:D]
Godt du slipper å ha med Marcus, det er så lite effektivt å ha med barn på slike plasser.[:-] Da vi var på IKEA og handlet til rommet til Isabelle bl.a. hadde vi barnevakt, og det tok likevel maaaange timer å finne alt vi skulle ha, og jeg var totalt utslitt når vi var ferdig.[&o] Var jo høygravid med bekkenløsning og diverse på den tiden da, så egentlig ble jeg utslitt av en snartur på Rema 1000...[&:]
Vi skulle vært en tur på IKEA igjen nå også. Det var noen bord til å ha ute de hadde der som vi hadde tenkt å kjøpe, så de såvidt når vi var inne sist, på vei til kassa, men orket ikke å se nærmere på dem da, dessuten hadde vi overfylte traller allerede. Men når jeg sjekket på nettet i stad var ikke de bordene der lengre, så mulig det er utsolgt, og siden det var sommervarer kommer de vel ikke inn igjen.
Også har jeg lyst til å kjøpe et spisebord og en skjenk (BJURSTA):

Det er i brunsort, jeg ville jo egentlig ha helt sort, men det finnes så lite av det for tiden. Og dessuten har jeg kommet til at jeg ikke gidder å betale f.eks. titusen kroner for et spisebord som vi skal bruke til daglig, det kommer jo til å bli ripete og stygt ganske fort med to små prinsesser i hus.
Hadde vært greit å få handlet før barndåpen, for da er det enklere å "skjøte på" bordet. Nå har vi rundt bord (eller endene er runde i hvertfall), så når Isabelle skulle døpes måtte vi hive ut bordet vårt og låne alle bordene vi trengte til dåpsmiddagen. Det ble litt tungvindt.