Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prillemor
Så utrolig fint bilde! Og så skjønn en liten gutt! Hvordan klarer du å få det så klart og at han ser rett i kamera? *skjønner at jeg må øve meg litt mer på det nye kameraet..*
ORIGINAL: Trulte_83
ORIGINAL: [Malin]
Så utrolig fint bilde! Og så skjønn en liten gutt! Hvordan klarer du å få det så klart og at han ser rett i kamera? *skjønner at jeg må øve meg litt mer på det nye kameraet..*
Det er en veninne som har tatt bilde, hun hadde helt nytt kamera, og 50mm fast objektiv (som er ideelt til portretter!). Pluss at hun hadde lampe og blitz utenom.. Tok masse bilder, dette er råbilde før redigering [:)]
Han såg rett i kamera for hun holdt en leke ved siden av kameraet [:D]
ORIGINAL: [Malin]
Det er en veninne som har tatt bilde, hun hadde helt nytt kamera, og 50mm fast objektiv (som er ideelt til portretter!). Pluss at hun hadde lampe og blitz utenom.. Tok masse bilder, dette er råbilde før redigering [:)]
Han såg rett i kamera for hun holdt en leke ved siden av kameraet [:D]
Puh [;)] Det var nesten litt godt å høre! Syns det er veldig vanskelig å få til gode portretter selvom vi har et godt speilreflekskamera. Men øvelse gjør mester, så det er bare å knipse så får jeg det vel til innen hun nærmer seg konfirmasjonsalderen [8D]

ORIGINAL: Linnimor
HERLIG
ORIGINAL: karita
ååå, så fin