Krysén Forelsket i forumet 20 Mar 2013 #1 Da ble jeg sittende å redigere bilder og kom over noen søte høstbilder som jeg la på tekst. Er dere interessert i signatur til oktober med bilde? 1. 2. 3. Noen av bildene ble litt store, men det kan jo justeres
Da ble jeg sittende å redigere bilder og kom over noen søte høstbilder som jeg la på tekst. Er dere interessert i signatur til oktober med bilde? 1. 2. 3. Noen av bildene ble litt store, men det kan jo justeres
Baby Dust Gift med forumet Oktobermirakler 2013 20 Mar 2013 #3 de var så fine alle, klarer ikke å velge
mamma10&13 Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 20 Mar 2013 #4 klarer ikke velge, alle var fine, men ville hatt nr 1 eller 3... må tenke litt på det
N Neinei Forumet er livet VIP Februarlykke 2016 Mailykke 2018 20 Mar 2013 #6 Tenker at den første er fin
Krysén Forelsket i forumet 21 Mar 2013 #11 Det ser ut som om dere har valgt nr. 1 med eplene Så om du ønsker den som signatur så tar du å: 1. høyreklikker på bildet og velger kopier bildeadresse. 2. Går inn på din signatur på profilen din. 3. trykker på dette lille bildetegnet: 4. trykker lim inn i den lille boksen også sett inn Tada du har nå oktoberbilde (eller du kan gjøre det på din egen måte ) Om du ønsker bildet litt mindre så kan du ta bildeadressen til dette bildet:
Det ser ut som om dere har valgt nr. 1 med eplene Så om du ønsker den som signatur så tar du å: 1. høyreklikker på bildet og velger kopier bildeadresse. 2. Går inn på din signatur på profilen din. 3. trykker på dette lille bildetegnet: 4. trykker lim inn i den lille boksen også sett inn Tada du har nå oktoberbilde (eller du kan gjøre det på din egen måte ) Om du ønsker bildet litt mindre så kan du ta bildeadressen til dette bildet: