Vil dere høre noe rart?

Snurre

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Med forrige mann brukte vi 1 år på å bli gravide og ble mer og mer bekymra om vi ikke kunne få barn.
Det klaffa først når jeg slutta å bekymre meg og virkelig begynte å tro på det.
Jeg kjøpte en sangbok for barn og begynte å innstille meg på at et barn skulle vi ha. Før eller senere. Blir jo ikke bortkasta da.

Denne gangen var jeg ikke så bekymra og stressa, men man tenker jo mye når man prøver da. Trengte 6-7 forsøk før den satt denne gangen. Ca en måned før kjøpte jeg noen gravidklær på salg. 2 uker etter at de landet i posten satt spira.

Så for meg har det hjulpet å kjøpe babyrelaterte ting for å bli gravid.

Så artig:) :) Slik har det ikke vert her, men den fantastiske vitenskapen har hjulpet oss med baby nummer 2:)

Det kan jeg tenke meg, tror nok jeg kan roe ned redselen for å miste/tom fostersekk osv. ved å begynne innkjøp, akkurat nå hekler jeg min første ting, en nyfødtlue. Vi snakker om navn og familiedåpskjoler osv. Det er VELDIG tidlig, men hvorfor ikke? Hvis vi mister denne gangen, blir det ALLTIDS en annen gang, for nå vet vi at vi kan bli gravide. Her klaffet det når vi hadde gitt opp (viser seg å være ganske normalt å gi opp i pp5), vi begynte å innstille oss på å ikke få barn, vi lot heller kattene bli bortskjemte og jobbet med forholdet. Vi trodde bare tanta var forsinket igjen og viola! Der satt den :o :D

Så gøy :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Synes alltid det er så fantastisk å høre om når det klaffer for dere som må "jobbe" for det. Har selv en venninne som sliter og trenger hjelp, synes det er så trist og urettferdig, jeg føler meg liksom litt "frekk" som blir gravid med en gang jeg ikke tar prevansjon, uten å prøve. Jeg er jo så ufattelig glad for at det er enkelt for meg, men. Vertfall deilig å se at det er så mange her på desember som endelig har spira på plass etter å ha venta så lenge :) det gjør meg virkelig glad!! (oi, hormonell, tårer i øyene) :P

Ja skjebnen er rar.... Jeg sitter her og skal ha nr fire, ved et "uhell";) Og jeg har hatt hjelp til å få mine andre barn.... Med samme mann. Rare greier:p

Ja, tror nok avslapping og stresse ned er oppskrifta, men det er jammen ikke enkelt.

Med førstemann klaffa det på første forsøk, andremann femte og siste 9.pp. De 2 siste ble laga i sydenland. Da var tankene en annen plass og fikk slappa av.

Så min oppskrift for å lage barn når en er veldig oppsatt på å lage barn, er sydentur med eggløsning.. Haha

Back
Topp