vil dere dele med meg...

foreløptig er jeg vel tilbake på normalen sikkert etter noe nedgang.

syns ikke den siden er noe godt utgangspunkt, med tanke på at det kommer opp 22kg uansett hvilke startvekt jeg skriver opp [8|]

har gått opp 2,5 kg. men de er fra målt fra bunnvekta som jeg hadde når jeg kastet mye opp. 2,5 kg i uke 15 + 1 [:)]

ja, syns det var litt merkelig jeg å [8D]
men er kanskje riktig at jeg skal opp 22kg? hmm..

ORIGINAL: mitt eget firkløver

Det var rart, jeg får opp 14 kg på min høyde og startvekt...

prøvde den linken din jeg også. får at jeg skal legge på meg 15 kg. hehe - så vi får se. tenker det nok blir litt mer jeg. hadde  20 kg i forige svangerskap [:)]

faktisk så stemmer fordelingen ganske bra med tanke på hvor mye jeg har lagt på meg til nå. så kan jo bli spennende å se om jeg fortsetter å følge den kurven som den sida gir.

I morges var jeg tilbake på startvekta igjen... 

ORIGINAL: rico

huske på å skrive punktum mellom første tallet og andre tallet i høyden da.
kanksje det blir riktig da

hehehe, der har du feilen jeg gjore vettu [;)] 15 kg kom det da [8D]

ORIGINAL: Pia20

ORIGINAL: rico

huske på å skrive punktum mellom første tallet og andre tallet i høyden da.
kanksje det blir riktig da

hehehe, der har du feilen jeg gjore vettu [;)] 15 kg kom det da [8D]

Jeg har gått opp 1,7 kg [:)]
Litt finere tall i forhold til de 3 mnd. jeg var gravid før jul. Da gikk jeg opp 7 kg [:'(]

Har gått opp ca 1 kg fra startvekt..men variera ette kor mykje vatn eg har i kroppen, så kan ha 3 kg meir om kveldane

Har holdt meg på det samme hittil, er snart 15 uker nå. Venter igrunn bare på at kiloene skal komme [:D]

ORIGINAL: Snart3barnsmor20

ORIGINAL: Pia20

syns ikke den siden er noe godt utgangspunkt, med tanke på at det kommer opp 22kg uansett hvilke startvekt jeg skriver opp [8|]

samme her, og med begge de 2 andre så har jeg aldri gått opp mer en 15kg..

Har du husket punktum i høyden din da?

Ingenting foreløpig!
Og det gjør jo ingenting, men jeg skulle gjerne kommet meg noen kg ned...

her har ikke vekta endret seg.. ENDA.. har jo en del kg ekstra fra før.. så håper på å gå opp minst mulig.. iallefall ta av litt egenvekt, før jeg går opp i babyvekt [8D]
men siden jeg må trene bekkenet og ryggen litt.. så går det vel forhåpentligvis en del av egenvekta.. men blir jeg tjukk, så blir jeg tjukk[:)] må jo ha noe å tære på og, om man sku bli syk[:D]

Gikk først ned 4 kilo jeg på grunn av kvalmen, så gik jeg opp 2. Så kom heten pg da forsvant 1 kilo gitt. Har ikke veid meg siden jeg var hos legen sist. Men jeg tror ikke jeg har gått opp noe særlig mer enda. Men det kommer:)

Jeg har gått ned 1kg og veier nå 55kg, 15+2 uker på vei..
Legge til at jeg spyr og spyr [:'(]

Back
Topp