Vil dere bli bedre kjent ? :)

Så koselig å lese litt om dere:)

Selv er jeg 24 år,blir 25 i mars. Bor på sortland i nordland,men er født i danmark og oppvokst på en liten plass kalt stokmarknes;)
Flyttet til sortland for snart 8 år siden da jeg fikk min første datter. Ble gravid da jeg var 16 år gammel og akkurat hadde møtt min daværende kjæreste. Årene gikk og da tuppa var 4 år gammel fikk vi ei jente til (som idag fyller 4 år) :)
Vi gikk fra hverandre en stund etter dette og jeg levde da som alenemor til disse små prinsessene mine,frem til for to år siden da jeg møtte mannen i mitt liv <3 vi har vært samboere i 1 år nå,og venter vårt første gull sammen. Fra tidligere av har han også en sønn på 5 år.

Jobber som vikar/assistent på et bo- og rehabiliteringshjem,og stortrives! Er for øyeblikket sykemeldt pga formen,men håper å få jobbet litt til før magen blir for stor :) er ikke utdannet,da jeg pga mye sykdom i første svangerskap måtte droppe ut av skolen. Startet på nytt noen år etterpå,men ble da gravid igjen,men fikk fullført grunnkurset..siden da har det ikke vært så enkelt å hente seg inn igjen..men den tid den sorg:)

Har ingen spesielle hobbyer jeg holder på med,men liker det meste.
Føler meg mer som husmor,og trives egentlig i den rollen :)

Sent from my HTC Desire HD A9191
 
Forteller gjerne mer om meg, men føler meg mer komfortabelt med å gjøre det når vi får denne lukkede gruppa :)
 
så koselig og lese om dåkker :)

sjøl e eg 26 år,bor på norges nest største øy,og trives veldig godt her me havet 50 meter nedenfør her og skogen rett oppafør huset,har overtatt huset etter foreldra mine,og bor her sammen me min goe samboer og vårres gutta som blir 5 og 2 år i år.
har fagbrev som barne og ungdomsarbeider,men etter eg fikk størstemann syns eg det blei før kjedelig og jobbe i bhg,og begynte på sykehjemmet i kommun,dær trives eg veldig godt,da eg fikk minstemann starta eg på teorien til helsefagarbeider,og den besto eg like før jul,så no har eg bare litt praksis til før eg kan gå opp til fagprøven,og bli helsefagarbeider.Men det blir nok ikkje før knøtte e kommet og eg e starta etter endt permisjon :)
ellers så har vi no 3 kanina og 4 akvaria me fesk i forsjellige typa og størrelsa :)

ellers bruke eg det meste av tia mi på guttan,og gjør ting me dem.kan og strikke litt vest løsta e dær(periode strikker ) :)
 
Back
Topp