Vil dere bli bedre kjent ? :)

Snoflak

Elsker forumet
Tenkte d kunne være litt morsomt å vite litt om de man er i terminklubb med å håper dere også vil fortelle litt om dere selv :)

Litt om meg:

Jeg er fra Stavanger i Rogaland. Jeg jobber som Elektro Mekaniker i ett av verdens største oljeselskap å stoortrives med det, Tidligere har jeg jobbet 6 år i Hæren hvor jeg jobbet i NATO ved Offisersskolen :)
Jeg er gift med en fantastisk snill mann å har en datter på snart 5 år. Vi har bosatt oss i enebolig på Rossåsen,Figgjo i Sandnes :)

Jeg er oppdretter av Maine Coon katter som er verdens største tamkatter :) Å jeg har siden jeg var 4 år drevet med hest. Eier en Dansk Varmblods som jeg har hatt siden han var 5 mnd, han er nå straks 4 år å jeg har drevet med innridning det siste året. I Svangerskapet kan jeg desverre ikke ri men har gode venner som trener hesten for meg ukentlig slik at jeg kan hive med i salen etter endt svangerskap å forhåpentligvis få av ekstra vekt hehe Sist svangerskap la jeg på meg 25 kg å jeg HÅPER ikke jeg gjør det denne gang :)
Vi har prøvd siden våren 2012 å klarte det på forsøk 8 men mistet i November. Ble heldigvis gravid igjen straks men det har vært mange blødninger de første ukene, oppkast å dårlig matlust. En slitsom start MEN etter å ha kastet opp masse brus å pommesfrittes (ferie nettopp på Tenerife) har jeg kun har lust på sunn mat å jeg som har vært avhengig av brus hele mitt liv får brekninger av å tenke på brus, så ENDELIG har jeg lagt brusflaska på hylla hehe det er jeg ufattelig takknemmelig for :)

Ser du har en del å henge fingrene i Snoflak! =D