Vil dere bli bedre kjent ? :)

Snoflak

Elsker forumet
Tenkte d kunne være litt morsomt å vite litt om de man er i terminklubb med å håper dere også vil fortelle litt om dere selv :)

Litt om meg:

Jeg er fra Stavanger i Rogaland. Jeg jobber som Elektro Mekaniker i ett av verdens største oljeselskap å stoortrives med det, Tidligere har jeg jobbet 6 år i Hæren hvor jeg jobbet i NATO ved Offisersskolen :)
Jeg er gift med en fantastisk snill mann å har en datter på snart 5 år. Vi har bosatt oss i enebolig på Rossåsen,Figgjo i Sandnes :)

Jeg er oppdretter av Maine Coon katter som er verdens største tamkatter :) Å jeg har siden jeg var 4 år drevet med hest. Eier en Dansk Varmblods som jeg har hatt siden han var 5 mnd, han er nå straks 4 år å jeg har drevet med innridning det siste året. I Svangerskapet kan jeg desverre ikke ri men har gode venner som trener hesten for meg ukentlig slik at jeg kan hive med i salen etter endt svangerskap å forhåpentligvis få av ekstra vekt hehe Sist svangerskap la jeg på meg 25 kg å jeg HÅPER ikke jeg gjør det denne gang :)
Vi har prøvd siden våren 2012 å klarte det på forsøk 8 men mistet i November. Ble heldigvis gravid igjen straks men det har vært mange blødninger de første ukene, oppkast å dårlig matlust. En slitsom start MEN etter å ha kastet opp masse brus å pommesfrittes (ferie nettopp på Tenerife) har jeg kun har lust på sunn mat å jeg som har vært avhengig av brus hele mitt liv får brekninger av å tenke på brus, så ENDELIG har jeg lagt brusflaska på hylla hehe det er jeg ufattelig takknemmelig for :)

Ser du har en del å henge fingrene i Snoflak! =D

28 år fra Sandnes. Har en gutt som blir 11 år i mars og ei jente som blir 4 år i mai. Bor sammens med en fantastisk samboer som ble 30 år nå i helgen. Vi forlovet oss på sommerferie i Albena i august og har vært sammen siden tenårene. Tenker å gifte oss i 2014 - hvis alt går etter planen og vi klarer å spare opp nok penger til bryllupet. Akkurat nå går jeg siste året på bachelor som vernepleier. Jobber ved siden av innen psykiatrisk på en DPS avdeling også jobber jeg også på postkontor. Har jobbet på postkontor siden jeg var 19 og trives godt med det, men er desverre nedgangstider der. Så jeg fant ut at jeg måtte fortsette studier og få meg et fagbrev - noe jeg ikke angrer på =) Mye av tiden min nå går til familien, skole og jobb. Så har ikke tid til å prioritere fritidsyssler på fritiden akkurat nå, men elsker å danse og har gått på ulike typer dans. Vil gjerne fortsette med det når ting blir litt roligere. Nå er jeg mer opptatt av å følge minstejenta på dans =) hehhe, det er vell sånn det blir.

tror dere begge har mye å henge fingrene i ;)

28 år (foreløpig) fra Melhus, sør for trondheim. Har ei jente på 3 år og en samboer på noen og tretti;) Jeg jobber som anleggsgartner, har jobbet med det siden jeg var 20, stortrives, men kroppen vil ikke helt lengre, så vurderer å hoppe rett på utdanning etter endt permisjon.. knærne streiker :/ elsker alt v jobben, så det blir ikke lett å forlate den kjenner jeg..

Har ei fin fjordingshoppe på 12 år, som jeg fortiden har leid ut på fòr, men får henne tilbake til sommeren;) Går nemlig kveldskole, så tiden strekker ikke helt til akkurat nå, går vaktmesterskolen^^ Rir 1-2 ganger i uka på en sportsponnihoppe som er supersnill:) kommer til å ri så lenge det føles greit mtp magen;) Ellers så går tiden med til å pleie omgang med familie og venner :)

Ser du har en del å henge fingrene i Snoflak! =D

28 år fra Sandnes. Har en gutt som blir 11 år i mars og ei jente som blir 4 år i mai. Bor sammens med en fantastisk samboer som ble 30 år nå i helgen. Vi forlovet oss på sommerferie i Albena i august og har vært sammen siden tenårene. Tenker å gifte oss i 2014 - hvis alt går etter planen og vi klarer å spare opp nok penger til bryllupet. Akkurat nå går jeg siste året på bachelor som vernepleier. Jobber ved siden av innen psykiatrisk på en DPS avdeling også jobber jeg også på postkontor. Har jobbet på postkontor siden jeg var 19 og trives godt med det, men er desverre nedgangstider der. Så jeg fant ut at jeg måtte fortsette studier og få meg et fagbrev - noe jeg ikke angrer på =) Mye av tiden min nå går til familien, skole og jobb. Så har ikke tid til å prioritere fritidsyssler på fritiden akkurat nå, men elsker å danse og har gått på ulike typer dans. Vil gjerne fortsette med det når ting blir litt roligere. Nå er jeg mer opptatt av å følge minstejenta på dans =) hehhe, det er vell sånn det blir.

Så kjekt å høre litt om dere :D Da bor du jaggu ikke langt unna å vi er samme alder :) Jeg er heldig på den måten at lillemor er like glad i stallen som meg så hun er med meg i stallen, der får vi begge frisk luft, mosjon å vi får brukt oss litt hehe herlig :) Ser ut til at du har litt å henge fingrene i du også da heheh :) Dans virker veldig kjekt, ser utrolig kjekt å være flink til å danse . Tenker å melde jenta mi på dans etterhvert, hun har gått i turn men dette året startet de på nytt igjen så det ville vært å ta samme året om igjen så da ville hun ikke mer :)

tror dere begge har mye å henge fingrene i ;)

28 år (foreløpig) fra Melhus, sør for trondheim. Har ei jente på 3 år og en samboer på noen og tretti;) Jeg jobber som anleggsgartner, har jobbet med det siden jeg var 20, stortrives, men kroppen vil ikke helt lengre, så vurderer å hoppe rett på utdanning etter endt permisjon.. knærne streiker :/ elsker alt v jobben, så det blir ikke lett å forlate den kjenner jeg..

Har ei fin fjordingshoppe på 12 år, som jeg fortiden har leid ut på fòr, men får henne tilbake til sommeren;) Går nemlig kveldskole, så tiden strekker ikke helt til akkurat nå, går vaktmesterskolen^^ Rir 1-2 ganger i uka på en sportsponnihoppe som er supersnill:) kommer til å ri så lenge det føles greit mtp magen;) Ellers så går tiden med til å pleie omgang med familie og venner :)

Heihei :hello Åhh heldig du er som kan ri :) Jeg har operert to ganger i livmoren så jeg må bare ta det med ro i svangerskapet å sengeleie etter uke 20 mest sannsynlig så det blir ingen ridning på meg. Er det bare hobby eller driver du med sprang, dressur etc ? :)

Heihei :hello Åhh heldig du er som kan ri :) Jeg har operert to ganger i livmoren så jeg må bare ta det med ro i svangerskapet å sengeleie etter uke 20 mest sannsynlig så det blir ingen ridning på meg. Er det bare hobby eller driver du med sprang, dressur etc ? :)

hei!! uffda:/ godt å ri når man kan, holder bekkenløsninga mi i sjakk, enn så lenge :P rir bare på hobbybasis, mn har veldig sansen for dressur, så målet er å starte dressurstevne lett c nivå om et års tid ca;) har ridd jevnlig på kurs for ei svensk kjempeflink instruktør, så motivasjonen er på topp:) rir du på hoobbybasis eller er du ute å starter? kansje litt tidlig å starte din enda, unghest er jo uansett morsomt og spennende :)

Jeg er 37 år opprinnelig fra finnmark, men bosatt i Oslo, som venter mitt første barn nå i august.
Jeg ser veldig fram til det og bli mamma, men også litt skrekkblandet fryd da jeg blir alene om omsorgen.
Samtidig er det min største drøm som går i oppfyllelse nå så har bestemt meg for at dette skal gå bra, har venner og familie som støtter meg og som er klar for å hjelpe når jeg måtte trenge det :)
Jobber nå i barnehage med yngste gruppa og stortrives med det, men når permisjonen går ut er planen og sette meg på skolebenken og få meg utdanning.
Egentlig veldig aktiv med trening, men etter at jeg har vært skadet i hele høst og vært mye plaget med kvalme og null energi har jeg vært ganske inaktiv, men håper at jeg kommer ordentlig i gang igjen med trening nå etterhvert. Går endel turer om ikke annet så litt mosjon får jeg :)
Utover det lever jeg et stille og fredelig liv og har det alt i alt veldig bra :)

hei!! uffda:/ godt å ri når man kan, holder bekkenløsninga mi i sjakk, enn så lenge :p rir bare på hobbybasis, mn har veldig sansen for dressur, så målet er å starte dressurstevne lett c nivå om et års tid ca;) har ridd jevnlig på kurs for ei svensk kjempeflink instruktør, så motivasjonen er på topp:) rir du på hoobbybasis eller er du ute å starter? kansje litt tidlig å starte din enda, unghest er jo uansett morsomt og spennende :)

Det er ikke lov til å starte før mai det året dem er 4 altså i år så han er ikke startet noe enda :) Men ei venninde trener ham dressur nå å forhåpentligvis vil hun også starte ham i 4 års klasser i år for meg :) Har en kompis som har begynt litt på bakkesprangen med ham nå, å er mulig han starter ham i 4 års i august sprang :) Jeg tenker å starte aktivt etterhvert :) Her er han med min steller Malin å hun har klippet sammen videoen så derfor musikken hehehe http://www.youtube.com/watch?v=wwkpFwCWBGI ;)

Jeg er 37 år opprinnelig fra finnmark, men bosatt i Oslo, som venter mitt første barn nå i august.
Jeg ser veldig fram til det og bli mamma, men også litt skrekkblandet fryd da jeg blir alene om omsorgen.
Samtidig er det min største drøm som går i oppfyllelse nå så har bestemt meg for at dette skal gå bra, har venner og familie som støtter meg og som er klar for å hjelpe når jeg måtte trenge det :)
Jobber nå i barnehage med yngste gruppa og stortrives med det, men når permisjonen går ut er planen og sette meg på skolebenken og få meg utdanning.
Egentlig veldig aktiv med trening, men etter at jeg har vært skadet i hele høst og vært mye plaget med kvalme og null energi har jeg vært ganske inaktiv, men håper at jeg kommer ordentlig i gang igjen med trening nå etterhvert. Går endel turer om ikke annet så litt mosjon får jeg :)
Utover det lever jeg et stille og fredelig liv og har det alt i alt veldig bra :)

Det skal gå bra det :) Jeg ble alenemamma ganske tidlig i min datters liv å hennes far er en fantastisk pappa, men jeg husker jeg tenkte at jeg skulle ønske hun baaare var min. Misforstå meg rett, jeg vil selvsagt at han skal være i livet hennes men man blir så ufattelig gla i dem at man savner dem ihjel når dem er borte.. Livet får en ny betydning når man blir mamma, man lurer liksom litt på hvordan man har klart å leve uten dem :) .. Du har masse å se frem til, å jeg er helt sikker på at det klarer du kjempefint :)

Jeg er 26 år og har to herlige barn, en jente på 7 og en gutt på snart 13 mnd. Pluss spiren i magen som skal komme i slutten av august :) tror den kommer litt før da de to jeg har kom ca 2 uker før tiden :) samboer <3 er hjemmeværende mor og trives med det selvom jeg savner å ha en jobb. Flyttet til Vestfold i sommer, kommer opprinnelig fra Østfold :)

Jeg er 28, fra sør troms..men bodd i Hønefoss de siste 10årene :)
Er første barnet mitt :D Var ikke planlagt i det hele tatt ettersom jeg og barnefar ble sammen kort tid før postiv test ;) Han er noen år yngre enn meg (21), men alder har vel egentlig ingenting å si :)
Er ihvertfall en fantastisk følelse å være nyforelsket og vente et lite mirakel samtidig :p
Ble ufør i sommer etter å ha fått diagnosen Bipolar Lidelse grad 1. Siden jeg ikke kan bruke medisiner under svangerskapet er jeg så heldig som får tett oppfølging av jordmor og psykolog slik at jeg ikke blir dårlig igjen :) Har en praksisplass hvor jeg kan komme og gå når jeg føler for å jobbe litt. Bygger bilstereo :) Driver ellers å konkurrerer i dB Drag (høyest basstrykk i bil), men tar nok en pause denne sesongen pga vesle nurket ;)

Så kjekt å høre litt om dere :D Da bor du jaggu ikke langt unna å vi er samme alder :) Jeg er heldig på den måten at lillemor er like glad i stallen som meg så hun er med meg i stallen, der får vi begge frisk luft, mosjon å vi får brukt oss litt hehe herlig :) Ser ut til at du har litt å henge fingrene i du også da heheh :) Dans virker veldig kjekt, ser utrolig kjekt å være flink til å danse . Tenker å melde jenta mi på dans etterhvert, hun har gått i turn men dette året startet de på nytt igjen så det ville vært å ta samme året om igjen så da ville hun ikke mer :)

Nei, bor i neste "nabofelt". på Bogafjell. Stortrives her både stort og smått. Vi tenker å kikke etter en større enebolig når spiren i magen er blitt året. Her er det 3 soverom og rommene blir for små til å ha sovende to barn på samme rom. Håper å finne noe her på bogafjell, men er fåtall av de større eneboligene her. Så er heldig om vi finner noe og til en noenlunde ok pris.

Virker fantastisk å ha evnen og muligheten til å drive med hest, være ute i naturen og få kjørt seg litt. Selv er jeg livredd hester, det er nok fordi jeg ikke er vant med å være rundt dem.

Dattera mi går på barnedans ute på Sola;Vanessa Livington dansestudio. Hun stortrives der også er det dyktige instruktører. Når hun blir litt eldre kan hun starte på barneballetten . Hvilken type dans kunne du tenkt å melde jenta di på?

Nei, bor i neste "nabofelt". på Bogafjell. Stortrives her både stort og smått. Vi tenker å kikke etter en større enebolig når spiren i magen er blitt året. Her er det 3 soverom og rommene blir for små til å ha sovende to barn på samme rom. Håper å finne noe her på bogafjell, men er fåtall av de større eneboligene her. Så er heldig om vi finner noe og til en noenlunde ok pris.

Virker fantastisk å ha evnen og muligheten til å drive med hest, være ute i naturen og få kjørt seg litt. Selv er jeg livredd hester, det er nok fordi jeg ikke er vant med å være rundt dem.

Dattera mi går på barnedans ute på Sola;Vanessa Livington dansestudio. Hun stortrives der også er det dyktige instruktører. Når hun blir litt eldre kan hun starte på barneballetten . Hvilken type dans kunne du tenkt å melde jenta di på?

Ja vi måtte ut på Figgjo for å finne bolig, vi har en enebolig på 240 kvm med sokkelleilighet som vi leier ut :) Inn mot byen er prisene ekstreme, så da må vi unge mer utover om vi ønsker mer plass :)

Ja hestehobbyen er fantastisk å ha, ser samfunnet blir mer å mer "inne" forann pc eller tv nå.. så er godt at jenta mi kommer seg i stallen, er jo ikke barn i gata her nesten.. Når vi var små var vi ute hele året så ser at det er mer unormalt nå..
Hehe ja det er store dyr, min er snart 180 cm opp til ryggen hehe men han er snill som ett lam .. Det er veldig snille dyr :)

Ang dans så aaaaner jeg ikke hva de tilbyr hehe :)

Det er ikke lov til å starte før mai det året dem er 4 altså i år så han er ikke startet noe enda :) Men ei venninde trener ham dressur nå å forhåpentligvis vil hun også starte ham i 4 års klasser i år for meg :) Har en kompis som har begynt litt på bakkesprangen med ham nå, å er mulig han starter ham i 4 års i august sprang :) Jeg tenker å starte aktivt etterhvert :) Her er han med min steller Malin å hun har klippet sammen videoen så derfor musikken hehehe http://www.youtube.com/watch?v=wwkpFwCWBGI ;)

oi, for et steg!! :D hadde falt av hvis jeg hadde ridd den hesten, men utrolig nydelig :D

her er hoppetussa mi;) med forrytter på kurs:)

http://www.youtube.com/watch?v=AljJoAevbEM

oi, for et steg!! :D hadde falt av hvis jeg hadde ridd den hesten, men utrolig nydelig :D

her er hoppetussa mi;) med forrytter på kurs:)

http://www.youtube.com/watch?v=AljJoAevbEM

hehe takk , Ja han er forferdelig vanskelig å ri der er så mye aksjon å schwung.. men vi får bare trene på å mestre gangartene, å sitte ned er umulig foreløpig hehe :)

Ei flott frøken du har også :D

Jeg er 33 år, fra sør-trøndelag, jeg har to fine gutter på 3,5 år og 17 mnd. Eldstemann lurer på hvorfor jeg ikke har samme etternavn som dem, men det skyldes at jeg og min kjære er samboere og ikke gift (skal gifte oss når jeg hverken er gravid, eller ammer). Jeg studerer tekstildesign i Danmark og logistikken har ført til litt utsettelse av studiet, litt surt da jeg kun mangler selve master semesteret, men nå er planen å ta det våren 2014, blir spennende med så liten baby, men får vel bare senke forventningene til mit eget prestasjonsnivå litt. Nå i studiepausen min, har jeg et 60% vikariat som assistent i en bhg og trives i grunnen godt med det :) akkurat nå er jeg sykmeldt pga kvalmen, men håper på å være klar for jobb når den går ut i mars. Ellers er jeg glad i å lage ting, sy, strikke og snekre (med litt hjelp) og i å bruke tid på familie og venner :)

Så lurt Snofalk :)

Jeg er ei blid jente på 31 år.Jeg er sykepleier, og synes jeg har verdens beste jobb...! Jeg har videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge :)

Jeg er samboer, og forlovet uten umiddelbare gifteplaner.. ;) vi har en sønn fra før, på 3 år. En skikkelig luring ;)

Vi bor i en sørlig Vestfold-kommune :) vi kjøpte oss en enebolig i sommeren som var og synes det er deilig med større plass inne, stor hage og gangavstand til brygga der vi har snekka vår!

Jeg er selv vokst opp i båt, og gleder meg over at vår lille familie trives så godt i båt! Vi gleder oss stort til vår og båtsesong :) jeg var på båttur helt til en uke over termin forrige gang, og håper å være i like god form denne gangen også ;)

Foruten båt spiller vi begge to i janitsjarkorps. Jeg spiller valthorn, og min kjære er en veldig flink trompetist :) vi koser oss med å dele hobby, og alt det bringer med seg av fest og moro :)

Ellers er jeg er skikkelig kafe-menneske og nyter gjerne formiddagen på kafe med gode venninner før jeg går på seinvakt på jobben :)

Gøy å lese om dere :) ...gleder med til å dele ventemånedene med dere ;)

Hørtes veldig idyllisk ut der du bor Bamsemooms *drømme* drømme* Må være helt fantastisk å bo så nærme sjøen

Savner ikke hesten min nå!! Var ikke noe dresurhest det da, en avdanka traver, men guri kor jeg elska han <3 Desverre ble han sjuk å måtte avlives stakar.. Ble 13-14år. Homo var han også, overbevist jeg ja.. Liten gutt i stor kropp det :)

Men om meg da..
Jeg er nettopp fylt 23 år er gift med verdens beste mann på 28 å sammen har vi sukkerklompen på 13mnd :)
Vi leier et lite hus ved et vann på Fosen :) Stortrives med familien min :)
Jeg er utdannet helsefagarbeider, men er hjemmeværende enda, jobber litt innimellom da. Mannen er også hjemmeværende etter bilulykke :/ Så lenge sukkerklompen ikke har barnehageplass blir det lite jobb på meg da mannen ikke har blitt helt frisk enda.
Hobbyene mine er å være med venner å familie :) Kan også sy, strikke, hekle å lese bok, men kommer i perioder. Akkurat nå er det soving som blir gjort når gutten sover :)

Så kjekt at så mange legger inn litt om seg å sitt :D Knallkos å veldig interessant å lære litt mer om dere :)

Back
Topp