vil dele en video med dere*link*

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
ble litt påvirka av tråden til mystery...så måtte se på filmen jeg laga da lillesnuppa vår kom til verden....å bli mamma er virkelig det største og beste jeg har opplevd. gleder meg masse til å få oppleve det en tredje gang[:)]
her er den hvertfall for dere som vil se:

http://www.youtube.com/watch?v=HXZBc9bR0H4

jeg får ikke sett den???

Tror det er noe med min pc. Skal se igjen senere når sambo er hjemme og kan hjelpe :)

ORIGINAL: Tullhønsa

For en NYDELIG video du hadde laget!!! [:)][:)]

takk[:D]

Kjempefin! helt rørt jeg...[:)]

Gud for en nydelig video du har laget!! Sitter her med tårer i øyene nå! Klarer ikke å holde de inne hehe!! Men hvordan i alle dager klarte du å la vær å spørre om kjønnet på 3d ultralyden??? må jo være gøy at det ble en overraskelse og da!! :)
Utrolig gøy at du trodde du skulle få gutt nr 2, og til og med handlet inn gutteklær, også kommer det ei nydelig lita prinsesse!!! :):)

nå gleder jeg meg ekstra mye til å bli mamma!! Har ventet på dette i sååå mange år! Og endelig NÅ er det min tur :D:D

nyyydelig video!!!!

Utrolig NYDELIG video! Ble kjempe-rørt og sitter med tåreri øynene[:)]

For en fantastisk film! Ble helt rørt!

åå, så fantastisk nydelig!!

Så koselig at dere synes det var en fin video[:)][:)][:)][:)]
holdt på noen timer da jeg laga den..hehe

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

Gud for en nydelig video du har laget!! Sitter her med tårer i øyene nå! Klarer ikke å holde de inne hehe!! Men hvordan i alle dager klarte du å la vær å spørre om kjønnet på 3d ultralyden??? må jo være gøy at det ble en overraskelse og da!! :)
Utrolig gøy at du trodde du skulle få gutt nr 2, og til og med handlet inn gutteklær, også kommer det ei nydelig lita prinsesse!!! :):)

nå gleder jeg meg ekstra mye til å bli mamma!! Har ventet på dette i sååå mange år! Og endelig NÅ er det min tur :D:D

nyyydelig video!!!!

Tusen takk snuppa. det var fine ord[:)][:)][:)]
Hehe, var vaanskelig å si vi ikke ville vite da vi var på 3d..han som tok ultralyden var jo også litt av en spøkefugl , så var liike før vi sa vi ville vite det. Da var jeg jo i uke 28...så vi tenkte at når vi hadde klart vente så lenge uten å vite skulle vi klare de siste 10-12 ukene som var igjen også[:D] angrer ikke. for ble utrolig spennende da fødselen var igang[:D]
var kjempemorsomt t det kom ei jente ut.. hadde jo innerst inne alltid ønska meg ei jente...så var jo helt isjokk... kallte jo babyen vår for "han" i over ei uke før det gikk inn for meg at vi faktisk fikk jente[:D]

Jaa det er bare å glede seg!!! Selv om mange gruer seg noe forferdelig til fødselen så er smertene fort glemt ...og det er absolutt verdt det. husk å nyt den første tiden da..for den går alt for alt for fort!![:)]

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

nyyydelig video!!!!

Hehe, var vaanskelig å si vi ikke ville vite da vi var på 3d..han som tok ultralyden var jo også litt av en spøkefugl , så var liike før vi sa vi ville vite det. Da var jeg jo i uke 28...så vi tenkte at når vi hadde klart vente så lenge uten å vite skulle vi klare de siste 10-12 ukene som var igjen også[:D] angrer ikke. for ble utrolig spennende da fødselen var igang[:D]
var kjempemorsomt t det kom ei jente ut.. hadde jo innerst inne alltid ønska meg ei jente...så var jo helt isjokk... kallte jo babyen vår for "han" i over ei uke før det gikk inn for meg at vi faktisk fikk jente[:D]

Jaa det er bare å glede seg!!! Selv om mange gruer seg noe forferdelig til fødselen så er smertene fort glemt ...og det er absolutt verdt det. husk å nyt den første tiden da..for den går alt for alt for fort!![:)]

Jeg har litt lyst til å ikke vite kjønnet eeegentlig! Men så er det så vanskelig med shoppinga osv! Så mitt ønske er 3 barn!! jente og gutt + en overraskelse som jeg ikke vil vite før fødselen! Har lyst å oppleve den spenningen! :) For da har jeg gutteklær og jenteklær og da har det ikke noen betydning hva 3 mannen blir :) Men dere er jo sinnsykt heldige dere som får en av hver og!! er jo mange som kun får gutter eller kun jenter!!

fødselen tenker jeg ikke så mye over enda! Men tipper jeg kommer til å få litt angst senere! Sånn er det vel når ca alle vennindene mine har 2 barn eller nr 2 på vei og jeg får høre alle deres vakre fødselhistorier på godt og vondt, veldig detaljert og til tider!! Så min frykt under fødselen er absolutt det å sprekke.. aaau!!! fytti hel... kan ikke tenke meg hvordan det må være!

så jeg tipper jeg skal ta litt modningsakupunktur fra og med uke 35!! :)

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

nyyydelig video!!!!

Jeg har litt lyst til å ikke vite kjønnet eeegentlig! Men så er det så vanskelig med shoppinga osv! Så mitt ønske er 3 barn!! jente og gutt + en overraskelse som jeg ikke vil vite før fødselen! Har lyst å oppleve den spenningen! :) For da har jeg gutteklær og jenteklær og da har det ikke noen betydning hva 3 mannen blir :) Men dere er jo sinnsykt heldige dere som får en av hver og!! er jo mange som kun får gutter eller kun jenter!!

fødselen tenker jeg ikke så mye over enda! Men tipper jeg kommer til å få litt angst senere! Sånn er det vel når ca alle vennindene mine har 2 barn eller nr 2 på vei og jeg får høre alle deres vakre fødselhistorier på godt og vondt, veldig detaljert og til tider!! Så min frykt under fødselen er absolutt det å sprekke.. aaau!!! fytti hel... kan ikke tenke meg hvordan det må være!

så jeg tipper jeg skal ta litt modningsakupunktur fra og med uke 35!! :)

akkurat sånn tenkte jeg å! hehe...med nr 1 MÅTTE vi vite.. var jo kjempeviktig å vite hvilke farge på babyklær og utstyr vi skulle handle[:D] var kjempestas å vite det...men navn ble vi ikke enige om før 2mnd etter han var født da..hehe..
med nr 2 ville vi og vite , men gjemte seg på ul så fikk ikke gjort mye da...så på 3d var det jo kjempevanskelig å si vi ikke ville vite... men gud for en spenning det var..
denne gang troor jeg vi går for å ikke vite...nettopp fordi det var så spennende å ikke vite.. er jo uansett veldig mange fine babyklær i nøytrale farger også.. så har vi jo en hel haug med både jente og gutteklær liggende fra storesøskena[:D] var veldig kjekt å få en av hver ja. fornøyd med den[:D] 
Eldstemann her har bestillt en guttebeibi denne gang så da går vi for det[:D]

Min største skrekk er og å revne... tenkte såå mye på det både med nr1 og nr 2.. slapp heldigvis unna.
anbefaler å smøre deg med en olje som heter wedela de siste ukene før termin... det gjorde jeg... ble og anbefalt det av jm.. så den har jeg troen på![:D]

ORIGINAL: Selena

Takk for at du ville dele denne videoen med oss. BLe helt rørt jeg. Så vakre barn du har.
Du er flink. [:D]

Åååh for en heeeerlig film!!!![:D] Sitter her med tårer i øya!!!

Takk for at du delte den med oss[:D] *tørker en tåre til*[8D]

aaw...takk for skryt...så søte dere er..
koselig at dere likte filmen min[:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp