Vil bytte....

Monica

Flørter med forumet
Har så lyst på iphone 4 - 5 !! Men igen vil bytte. Jeg selv har samsung s2... har lyst å prøve appel sine produkter for en gang skyld ... :)

Hvilken mobil har du ? Å er du fornøyd?

Gikk fra Samsung galaxy s2 til iPhone 5. Er kjempe fornøyd med iphonen:) greit når man har Mac og pad så bilder blir lagret alle steder! :)

Har Iphone 4s

veldig fornøyd

har en bombesikker samsung knappetlf;D raserer jevnt over 3-4 telefoner i året, men denne har snart holdt ut et helt år, så nå er jeg fornøyd;) vurderer en iphone i løpet av året, men har ingen hat med å kjøpe meg tafsetelefon;)

Fikk nettopp iPhone 5 av mannen, hadde 4 før. Men var mer fornøyd med 4...

Jeg har samsung s2, og er knallfornøyd :D Hatt den i over 1,5 år allerede..og skal kun bytte batteriet nå siden den går tom såååå fort at jeg nesten ikke rekker å plugge i laderen engang :p Vurderer s4 når den blir noe billigere engang :) Aldri hatt apple produkt..men føler ikke jeg går glipp av noe uansett :)

Har iPhone 4s :-) er så glad i iphone, prøvde meg på Samsung s2 men måtte over på iPhone igjen da savnet ble for stort :-p

Har samsung galaxy s3. Alldri vert mere fornøyd med en tlf ;)

Jeg har iPhone 4, og er veldig fornøyd. Kommer til å kjøpe ny iPhone når denne tar kvelden, selv om det ikke har skjedd store forandringer i modellene. Synes Samsung galaxy s3 er mye finere design på, både når det gjelder grafikk og utforming, men etter min mening, så er den litt for stor. iPhonen er mindre, og den er stor nok som telefon den og synes jeg.

Har iPhone 4s, fikk den med jobben så da ble det sånn gitt :-) Er veldig fornøyd da, den jeg hadde før jeg begynte å jobbe var litt sliten :P

Back
Topp