Vil bli kjent med andre gravide

Lille lys

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Oktoberfruene 2018
Hei. Jeg er 24 år fra Oslo og er førstegangsgravid. Ingen av mine venner er i nærheten av å ønske barn enda og begynner å kjenne at jeg vil bli kjent/venn med andre gravide eller med småbarn.

Vet noen her inne om det finnes gravidetreff i Oslo eller grupper på nett for slike som meg?
Andre som er i samme situasjon som kjenner seg igjen?

[emoji5][emoji5]

Bæregrupper har ofte treff. Er i lik situasjon men en annen side av landet, så skal møte to her inne, ta meg en tur på bæretreff, og gå i åpen barnehage når baby kommer:Heartred

Se skjult gruppe. Der holder vi på å danne en liten gjeng. [emoji2][emoji2][emoji2]

Hei. Jeg er 24 år fra Oslo og er førstegangsgravid. Ingen av mine venner er i nærheten av å ønske barn enda og begynner å kjenne at jeg vil bli kjent/venn med andre gravide eller med småbarn.

Vet noen her inne om det finnes gravidetreff i Oslo eller grupper på nett for slike som meg?
Andre som er i samme situasjon som kjenner seg igjen?

[emoji5][emoji5]
Jeg er også førstegangs fra Oslo og kjenner ingen andre gravide. Derfor startet jeg tråden i skjult gruppe. Vi er 6 stk så langt. [emoji2]

Hei igjen du nå har jeg kommet meg inn på skjult men finner ikke den gruppen for Oslo. Hvordan finner jeg den? [emoji5][emoji5]
Er den ikke der? Sjekk nå. Ikke lenge siden det ble kommentert så den er høyt opp på lista. [emoji6]

Back
Topp