vil bli gravid

anna21

Flørter med forumet
hei.. eg har så lyst på ein liten ein i magen har dere noen gode råd mot å bli fortest mulig gravid :) er det noe man kan ta for å bli fortere gravid?
 
hei.. eg har så lyst på ein liten ein i magen har dere noen gode råd mot å bli fortest mulig gravid :) er det noe man kan ta for å bli fortere gravid?
Hei!
Kjekt å høre at du har så klar for å bli gravid. Er du ung og frisk og har kuttet ut prevensjon, har du stor sjanse for at det skal lykkes. Samleie dagene rundt eggløsning gir størst sjanse for graviditet. Eggløsningen skjer normalt 14 dager før neste menstruasjons første dag. Lykke til! Hilsen Elin.
 
hei.. eg har mensen smerter men ingen mens er kommet skal ha mensen den 10 februar er det normalt å få mensen smerter så mange dager før mensen? hadde det i går oxo men har ikke fått noen blødninger.. vet du hva det kan være?
 
hei.. eg har mensen smerter men ingen mens er kommet skal ha mensen den 10 februar er det normalt å få mensen smerter så mange dager før mensen? hadde det i går oxo men har ikke fått noen blødninger.. vet du hva det kan være?
viss du har regelmessig menstrasjon så kan det bare være en advarsel på at den kommer :) brukte selv og få menssmerter 1-2 dager før den kom. Jeg sluttet på p-sprøyte for 5 år siden,og ble gravid for første gang i 2012,så kommer ann på hvilken prevansjon du har brukt.
 
Back
Topp