Vil bli gravid...NÅÅÅÅ!!!

Lysets Måne

Glad i forumet
Er 30 år, og ønsker å bli gravid fort!!! Sluttet på p-piller i desember etter 14 års bruk, og blir så skeptisk når ikke engang eggløsningstester slår ut, sukk.....[&o] Lever i et veletablert ekteskap, men savner barn. Alle tips tas imot med takk[:D] Har lest en del på sidene her, men må innrømme at jeg er utålmodig. Kanskje flere som har eller har hatt det på samme måten?

Stor klem!!!

Jeg kan godt forstå at du vil ha barn,det er kjempe koselig.

Skjønner deg godt jeg....og vet hva du går gjennom. Jeg slutta på pilla i august 2000, men ingenting skjedde. Det tok oss nesten 5 år før vi fikk det til....med ICSI.
Men husk at etter pillebruk så kan det ta opp til et år før det skjer noe [;)]
Jeg var 23 da jeg slutta, og var nesten 29 da snuppa ble født [:)]

Masse lykke til [:D]

Vet hvordan det er å bare gå å vente på å bli gravid, ikke morsomt i det hele tatt. Prøvde selv i nesten 2 år og like sur hvær eneste gang tante rød kom på besøk.
Men ønsker deg lykke til og håper det klaffer for deg![:)]

ORIGINAL: Lysets Måne

Er 30 år, og ønsker å bli gravid fort!!! Sluttet på p-piller i desember etter 14 års bruk, og blir så skeptisk når ikke engang eggløsningstester slår ut, sukk.....[&o] Lever i et veletablert ekteskap, men savner barn. Alle tips tas imot med takk[:D] Har lest en del på sidene her, men må innrømme at jeg er utålmodig. Kanskje flere som har eller har hatt det på samme måten?

Stor klem!!!

så lenge du er 30 har du rett på utredning, ta en tur til legen du , ta blod prøver og sædprøver, og få legen til å henvise deg til innvendig gu, stå på-

tolmodighet er en fin dyd, men det er utolmodigheten som får ting til å skje!!!

jeg hadde så lange sykluser og manglende eggløsning, har bare vært prøver i 7 mnd, og er 25, men jeg sa til legen at jeg ville ha utredning, og det fikk jeg! jeg har fått pergo.

Uff, jeg føler med deg! Vi er nå i vår 17 pp, 2 pp med Pergotime. Kom inn til oss på Før svangerskapet. Er så mange hyggelige jenter der[:)] Vi støtter hverandre og kommer med råd. Du er hjertelig velkommen[:)]

Back
Topp