Vil bare

LiMoGe

Forelsket i forumet
si HEI[:D]
Foreløpig er jeg bare innom å sniker litt (er mest på Før Svangerskapet) men etter sommeren havner jeg nok her. Jeg har vært på UL, og mannen min skal på samtale med legen i august for å få sjekket kvaliteten på svømmerne sine. I september skal vi sammen på videre utredning på sykehuset[:)] 
Så vi har en spennende tid i vente.

Synes dette virker som et kjempeflott forum, med mange hyggelige jenter som støtter hverandre[:)]
Håper å bli bedre kjent med dere etterhvert[:)](hvis jeg ikke får en positiv test i løpet av sommeren og hopper rett på terminforum[:D])

Klem fra meg[:)]

velkommenskal du være [:D] kjempe mange koselige og hjelpsomme damer her inne. Håper du slipper opphold her og klarer det selv, men trenger du hjelp så er det nok av damer og prate med her [:D][:D][:D]

Tusen takk[:)]
Krysser fingrene for at det klaffer av seg selv i løpet av en travel sommer[;)]
Er jo mange som har blitt gravide etter at de sluttet  å tenke så mye på det..så skal prøve å koble litt av i sommer[:)]

velkommen skal du være...her er det fin støtte å få... er en fantastisk flott gjeng som støtter hverandre i tykt å tynt...

Velkommen her til oss[:)][:)][:)] (Selv om jeg egentlig håper du slipper å komme inn hit da[:D][;)]) Ja her støtter vi godt opp om hverandre[:)] Masse lykket til med timer og utredningen framover[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Velkommen her til oss[:)][:)][:)] (Selv om jeg egentlig håper du slipper å komme inn hit da[:D][;)]) Ja her støtter vi godt opp om hverandre[:)] Masse lykket til med timer og utredningen framover[:)]

Tuusen takk[:D] Det blir spennende å se hva som skjer videre!! Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å komme igang[:)]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: ElinR

her inne er det en kjempeflott gjeng, flotteste forumet på hele BV om du spør meg[:)]

signerer og bøyer meg i støvet

Signerer.

hei og velkommen inn her[;)]håper veien blir kort for dere og at dere snart har en liten spire[;)]lykke lykke til[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

hei og velkommen inn her[;)]håper veien blir kort for dere og at dere snart har en liten spire[;)]lykke lykke til[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

Back
Topp