Vil bare vise dere link til en butikk

Sanrt tre

Elsker forumet
Var innom denne butikken to minutter i dag. Men så måtte jeg springe for å rekke toget hjem....
I morgen skal det derimot shoppes!!! Fantastisk koselig butikk! Jeg skal kjøpe garn og strikke! De har sånn spesielt garn der som er veldig bra for babyer! Og fargene var helt nydelige! Tror det er samme type garn som nøstebarn har, men syntes fargeutvalget her var mye bedre!
Tenkte jeg skulle strikke det babyteppet som er avbildet i lavendelfarge, men ta det i lyseblått. Og den jakken med hette på! Kjøpe i morgen og strikke hele påska!!

Ville bare tipse dersom det er flere enn meg som klør i fingrene[;)]
For dere som ikke bor i Stavanger tror jeg det gikk ann å bestille det! Løp og Kjøp!!![:D]

Ja, så var det nettsiden: www.bansull.no

Ja, de var nydelige[;)]
har prøvd å strikke sokker en gang jeg, og det ble en sokk i str. 1 år og den andre i str. voksen mann sokk.... Forstår ikke det. Brukte da samme mønster....
Så holder meg til ting som ikke har så mye form jeg da!
Babyteppe som bare er rett fram kan vel de fleste klare[:D] Og så er det jo så koselig å ha laget noe selv!
Men skal høre med mamma om hun ikke kan strikke sokker til lille gullet!

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

så fint!!
strikker ikke selv jeg da...prøver å sette mamma og bestemor i sving!!
-vet mamma har begynnt på jakke til JR og bestemor strikka babyteppe når Sara kom til verden!

men ønsker meg slike da, ser så herlige ut..

Dem va jo kjæmpe skjønn. Kor har du funnet dem henne? Oppskrift?

Dem va jo dær inne jo, de søte sokkan. Så nu har æ bestilt to hesper med garn og en masse mønster. Glæde mæ til å bynne å strikke... [:D][:D][:D] Jippi!

Jeg skal innom etter jobb i dag! Butikken ligger like ved! Gleder meg til å begynne!!![:D] Hva skal du strikke da T82?? Og hvilke farger betilte du?

Back
Topp