vil bare vise dere dette..

tiriltutta

Flørter med forumet
Bildene jeg fikk med etter å ha vært på ultralyd i uke 8+5, hihi. Synes det var så fint å se at den lille så tydelig ligner en liten baby allerede emoticon

så herlig:)
Min lå på siden så vi så så lite...
Grattis..

Så kjedelig, håper dere ser mer neste gang da :) Takktakk :D

Så utrolig morsomme bilder! :D

hihi

Å så nydelig!!
Jeg var på ultralyd i uke 7 og da var det bare en reke på skjermen.. hehe men med hjertelyd. det er en helt urolig følelese.

Så fine klare bilder :)

Vi var på ul idag og var 14 uker på vei. Vi så klart babyfasongen på skjermen, men det ble ikke så veldig fine bilder.....

Så fine klare bilder :)

Vi var på ul idag og var 14 uker på vei. Vi så klart babyfasongen på skjermen, men det ble ikke så veldig fine bilder.....

Hihi :) Ja, det så jeg også da, fikk en ekstra ultralyd når jeg var lagt inn på sykehuset, var ikke rare greiene da gitt :D Ja, det er så heeerlig å få både se og høre!

Ja, vi ble veldig sjokkert over at de var så klare :) Så synd, forhåpentligvis vil dere se mer neste gang da :)

Det er så gøy med de søte bildene. jeg fikk bilder på ul både i uke 7 og 13. Gjett om det er stor forskjell :)

Ja, så stor forskjell på uke 7 og nesten 10 vi også, hehe :-) Gleder meg til uke 17 nå, hvor det er ordinær ultralyd!

Hihi :D Ja, er superfornøyd med det! :D

Back
Topp