Vil bare tipse dere...

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Det er ikke bra å bruke doppleren for mye;) er ikke bra for fosteret, så en gang i Mnd er mer en nok...
Ville bare si det så dere vet det:)

Hørte dette for lenge siden, men har flere ganger i ettertid fått bekreftet at det er bare tøv. Den skader ikke fosteret, eller oss. Og det er en greit ting å bruke om man er bekymret. :)

Har også hørt det, men at det er bare tull :) Eller, du kan jo si om du bruker den 2 ganger hver dag helt til du føder så er det vel mulig at det kan være skadellig. Men regner med at de fleste bruker den med fornuft :)

trur alt med måte er ok jeg.. har ikke doppler selv.. men den sender vel ut sånne bølger?? ganske sikker..

Håper det ikke er farlig, jeg har brukt min caremaxx doptone en gang hittil og må nå bare tru hva som står om mitt produkt. Sikkert noen dopplere som er kraftigere enn andre, min går da på batteri og dette er litt av det som står om produktet mitt da :

A doppler emits harmless soundwaves to detect the changes caused by the heart in the bloodstream, and converts this into an audible sound.
The Happytone uses the same technology as the doptone that your obstetrician uses. Thus you can listen to the heartbeat of your unborn baby whenever you want. Håpe å trur det e som det står, men selvfølgelig man kan ikke være sikker, trur alt med måte:)

Har ikke doppler og kommer ik til å kjøpe heller, ikke lenge før j kjenner spark håpe j ;)

Min kjøre vil helst ikke at jeg skal gå til anskaffelse av doppler pgr av stråling. Da er det vel bare respektere det da. Kjenner jeg klør i fingra :p

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Både lege og sykehus har sagt at det ikke er farlig å bruke doppler til meg. Jeg går til kontroll hver 14.dag og blir sjekket med doppler hver gang. Fra uke 20 blir det enda oftere i tillegg til ultralyder, de hadde nok ikke gjort det om det var farlig for fosteret.

Er ikke stråling fra min, lydbølger som er harmløse.(i følge produktet, ikke snakket med egen lege) Vill heller øke bevisstheten rundt telefoner. Har selv iPhone og de er noen av de værste telf når det gjelder stråling. Pass på å ikke holde telf i nærheten av mage, samt prøv å ha i brystlomme i stede for mage lomme:) dette er i all fall noe vi ikke har fått sett resultatet av enda, da smart telf er ganske nye i generasjonen :)

Back
Topp