Vil bare sitte..

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Vi har kjøpt Stokke Newborn seat som vi har brukt masse til jenta vår. Men nå vil hun plutselig ikke sitte/ligge i den. Hun skal sitte oppreist! Tar i og bøyer seg framover! :O
Hun er kjempe sterk.
Tror jammen vi snart må sette på bøyle og ryggstøtta rett på stolen jeg. Men synes det er litt vel tidlig. Tenkte å drøye det litt. Men vondt når hun ikke sitter stille.
Hun er 4 mnd og to uker gammel. Aktiv liten frøken. ;)

Vår gjør det samme i newborn setet, prøver å sette seg opp, men får nok sitte der litt til før vi setter på bøylen

Er dumt at det ikke går ann å sette det litt mer oppreist. Synes også at han ligger veldig bakover. Men han er langt fra å kunne sitte selv med bøyla, så vi beholder det en god stund til.

Er dumt at det ikke går ann å sette det litt mer oppreist. Synes også at han ligger veldig bakover. Men han er langt fra å kunne sitte selv med bøyla, så vi beholder det en god stund til.
Ja, dumt d ikke går ann å justere sittestillingen litt.. Hun skal opp å se, sitter å tar i skikkelig. ;)

Bra de trener :D

Men de skal ikke sitte før de greier å sette seg opp selv, så får holde på med sit ups en stund til :D
Får iallefall god trening... Får nok holde ut litt til.. De to andre var tidlig ute med å sitte, så blir nok ikke så lenge før. :)

Her skal hun også barne sitte. I vippestol, på fanget, når jeg bære henne, sitter i sofa med henne.. bare sitte opp!

Slik er han her også, tar skikkelig i for å komme seg opp :P Han er veldig sterk så tror ikke det kommer til og ta så veldig lang tid før han kommer seg opp selv :)

Slik er han her også, tar skikkelig i for å komme seg opp :P Han er veldig sterk så tror ikke det kommer til og ta så veldig lang tid før han kommer seg opp selv :)
Får bra med muskler da når de sitter sånn. Vesla mi også er utrolig sterk, og lærer alt så fort.. Er ingen liten baby lenger, nå begynner det å skje noe. :)

Haha det gjør frøkna her når hun sitter i det setet sitt også ;) Og på fanget vil hun stå :)

min driver med sit-upser og prøver å krabbe, men rulle er ikke så interessant enda ;) ruller kul litt på iden når ho lekr med tærnene sine :p

Back
Topp