Vil bare sitte!

Tweak

Forumet er livet
Julia vil bare sitte rett i ryggen for tiden! Legger vi henne halvveis ned så løfter hun nakken og hodet for å komme opp og fram! [8|] Sterk og flink jente da, men hvor mye kan hun få sitte slik egentlig?

Og det å hoppe i fanget er plutselig også gøy! [:D] Så slipper ho mor å kjøpe manualer, hi hi [:D] Men er det greit å la henne hoppe litt? (hun bærer jo aldri noe vekt på føttene, bare sparker ifra med de)

Har ikke lyst til å ødelegge noe for ryggen hennes... [&:]

Det lurer jeg også på.
Lillegutt er akkurat som din, sku tru han dreiv med sit ups slik som han holder på [:)]

er samme her, jeg hopper med henne jeg, da ler hun skikkelig [8D] Kan vel ikke vaere farlig det [:-]

jeg er sikkert voldsomt uforsvarlig osv MEN jeg lar Kenny sitte i fanget når han er i fanget mitt. ellers blir d bare sutring.
han nekter å ligge som en baby i armkroken.. såååå, jeg hopper å tuller å lar han sitte masse! :P

så får folk si jeg er en dårlig mor, men jeg ble gjort sånn me, og ungene til søstra mi ville også bare sitte. Og ingen skader på rygg sålangt så! =)

Her skal det sittes hele tiden. Lar han ikke sitte hele tiden, men store deler av dagen, utenom når han leker på babygymmen eller sover

Var på 3 mnd kontroll i dag med Dennis og da la hs merke til at han prøvde å sette seg opp da hun tok tak i armene hans. Spurte hu om det og hu sa han fint kan sitte i fanget, men vi skal ikke sette han ned på f.eks gulvet for å trene på å sitte selv. Det kommer av seg selv plutselig en dag sa hu. Og vi skulle heller ikke sette vippestolen på det øverste hakket hvor han blir sittende som en prest.. [;)] Det hadde jeg uansett ikke gjort, for da bikker han jo fremover... [&:]

Manuellterapeuten sa at babyer finfint kan sitte i fanget (heldigvis [:D])
For i fanget er det bevegelse og ujevnt underlag slik at rygg og bekken hele tiden er i bevegelse - mens den mer statiske vippestol/bilstol er for kortere tider [:D]

Fysio sa til meg at de kunne sitte når vi hadde dem inntil magen vår hvis dere skjønner.

Back
Topp