Vil bare si..

Hoppla

Glad i forumet
..jeg er så glad dette forumet finnes[:)]

Når man er trist og lei er det så godt å ha noen å henvende seg til. Er glad (selv om jeg ikke unner noen det) for at det er flere av oss som har de samme følelsene og opplevelsene. For det er ikke så mange å dele det med i hverdagen og som skjønner hvordan vi har det. Misunnelse, bitterhet, tårer, innimellom litt glede for at det har gått bra, sorg for at det ikke varte etc...
Som jeg sier til sambo; de nye venninnene mine!

TAKK!

Veeeldig enig med deg...
Tru søren med jeg ikke hadde klart denne prosessen om det ikke hadde vært for dette forumet[;)]
Jeg hadde jo ikke vist noenting, følt meg syk i hode å slem i tilegg til alle følelsene man må slite med.
SÅ utrolig deilig å ha noen man kan snakke med om at som forstår og som er der selv.. men skulle jo ønske at man ikke hadde behov for et forum som hete assister befrukting. skulle jo vært sånn at alle fikk det il på egenhånd.. men er jo desverre ikke sånn[&o]

Klæm til alle dokke fine daman her inne[:D]

Helt enig - her lærer man virkelig mye om den videre prosessen, også virker alle så utrolig snille og gode[:)] 

Veldig enig med dere!!!

Godt å ha et sted hvor man kan juble, få ut sin frustrasjon, være sint, glad, usaklig, spørre om alt, ja i det hele tatt være seg selv uansett humør og svingninger[:D]

Tusen takk damer!!

Heeeelt enig i dere alle..Veldig godt å ha noen å kunne "snakke" med.. er jo ingen andre utenom som forstår eller kan sette seg inn i vår situasjon..

Så takk alle sammen for dere er så gode allesammen, virkelig[:D]

ORIGINAL: siwro

Heeeelt enig i dere alle..Veldig godt å ha noen å kunne "snakke" med.. er jo ingen andre utenom som forstår eller kan sette seg inn i vår situasjon..

signerer denne[:D]

ORIGINAL: siwro

Sign[:D]

enig i alt dere skriver jenter[;)][;)]dere alle sammen er bare så snille og forståelsefulle,setter utrolig stor pris på dere alle sammen[;)][;)]

Back
Topp