Vil bare si unnskyld

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg er stort sett bare inne å leser her om dagene, disse hormonene gir meg null overskudd[&:]
Så vil bare si unnskyld for at jeg ikke oppmunter, klemmer, gratulerer og er der for dere som trenger det... Jeg kommer forhåpentligvis tilbake i toppform igjen snart[:)][:)][:)] Dere er noen fantastiske damer alle sammen og dere fortjener alle å oppleve det vi alle drømmer om[:)][:)][:)]
Masse masee gode Randålf klemmer til dere ALLE sammen[:)][:)][:)][:)][:)]

Har det på samme måte mange ganger, og sånn tror jeg det er med de fleste. Noen ganger trenger man å gi masse trøst, andre ganger trenger man å få masse trøst. Det jevner seg ut og går opp i opp i slutten av regnskapet[:)]

Kos deg med lesing og surfing du[:)]

Du har da ikke noe å unnskylde deg for da søta [:)] Syns du er flink jeg! Blir sånn at man ikke henger helt med til enhver tid, det er sånn det er for oss alle det [;)] Men det betyr ikke at man ikke tenker og håper på andres vegne at det skal klaffe. For det SKAL det [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Du har da ikke noe å unnskylde deg for da søta [:)] Syns du er flink jeg! Blir sånn at man ikke henger helt med til enhver tid, det er sånn det er for oss alle det [;)] Men det betyr ikke at man ikke tenker og håper på andres vegne at det skal klaffe. For det SKAL det [;)]

Signerer.

jeg synes du gjør en kjempe jobb her inne[;)]

signerer alt det de andre jentene har skrevet[;)][;)]mange klemmer fra meg[;)][;)]

Signerar alt her eg og! Av og til i denne kampen har ein nok med å tenkja på seg sjølv! Ønsker deg masse lykke til! [:)] 

Signerer Randålf jeg... Merker jeg ikke er så flink å følge opp her inne jeg heller.
Men er her inne og leser, selv om det blir mindre kommentarer fra min side.

Tenker på dere alle og ønsker dere alt godt! [:)]

Back
Topp