Vil bare si hei!

kirsten

Blir kjent med forumet
Har ikke vært mye inne på disse sidene før nå helt i slutten, har hatt mye å gjøre, men kan trygt si at det ikke er mye å ta seg til nå for tiden!
Har termin om 2 uker, fikk noen dager før sist gang, og jeg har akkurat kjørt samboeren til flyplassen... skal være i Oslo i helgen! hmmm... Ja ja, det går nok bra!
Ellers er jeg ganske lei av å gå med mage... var mye greiere sist gang da jeg kun hadde meg selv å tenke på! Ble mye klaging nå... huff... hehe..det er det verste med at gubben har reist bort, jeg har ingen å kjefte på!Han er flink som gidder høre på alt maset mitt!

Foresten noen som gruer seg til fødsel? Har hatt noen kraftige kynnere i det siste, så nervene begynner å komme! Men bare jeg får en overdose lystgass skal det gå bra hvertfall!!

Lykke til alle!!

Hei og velkommen hit! Ikke lenge igjen nå.. Har du gutt eller jente fra før?
Gruer meg IKKE til fødsel.. Vet jo ikke hva jeg går til, siden denne er den første.
Er så lei at jeg bare gleder meg til at kynnerene blir vonde, eller at riene skal starte.. Gleder meg til fødselen kommer igang..

Heihei Kirsten.
Er godt å ha noen å få "klage" litt til, så det blir rart når samboer drar avsted. Men du får prøve å kose deg litt og ta vare på deg selv når han er borte.

Gruer ennå ikke til fødsel, men så er det som Rosali sier, jeg vet jo heller ikke hva jeg går til. Gleder meg til å få det overstått og bli kvitt denne magen som iallefall føles helt gigantisk stor. . Eier ikke kontroll og dunker borti ting hele tida, helt rart at kroppsbevisstheten er helt på bærtur.

En god helg ønskes til alle februar mammaer[:D]

Hei og vlkommen hit![:)]
Sikkert litt kjedelig å være alene i helgen, men prøv å nyt det! Tenk så lenge det er til neste gang du kan være alene!
Reis på butikken og kjøp inn store kvanta med godis og bare kos deg[:D]
God helg til alle sammen![:)]

Hei du og velkommen hit!!

Selv om fødselen nærmer seg, er det kjempekoselig hvis du vil være litt her sammen med oss!! Kjekt å kunne pater med andre som har det likedan, og som vet godt hva alle plagene er... [;)]

Ha en fin helg selv om det blir uten mannen din da!!

Back
Topp