Vil bare gratulere dere!

lissom

Forumet er livet
Som skal bruke dette forumet!! Jeg fik minstejenta i mai i fjor, en fantastisk tid å få barn på!!! Håper dere blir like glad i dette mai-forumet som vi er i vårt!!!!![:D]

Så hyggelig av dere jenter [:)] Det er ikke lenge til vi flytter inn her... noen av mai-jentene endte opp i april da, de føder jo som bare det om dagen nå... hehe...

ORIGINAL: jealie24

Så hyggelig av dere jenter [:)] Det er ikke lenge til vi flytter inn her... noen av mai-jentene endte opp i april da, de føder jo som bare det om dagen nå... hehe...

signerer[;)][:D]

ORIGINAL: Amarula

ORIGINAL: lisemor81

Som skal bruke dette forumet!! Jeg fik minstejenta i mai i fjor, en fantastisk tid å få barn på!!! Håper dere blir like glad i dette mai-forumet som vi er i vårt!!!!![:D]

Signerer

Lykke til jenter dere har en vidunderlig tid i møte [:D]

Signerer

Ja, gratulerer og lykke til alle sammen....

[;)]Tenk at det har gått ett år allerede! Gratulerer så mye til alle kommende mai mammaer! Mai er en fantastisk mnt å få barn i[:D].
(Kommer til å smuglese her en del ,mimre mimre....Men jeg smugleser på termin i mai også[;)])

ORIGINAL: Amarula

ORIGINAL: lisemor81

Signerer

Lykke til jenter dere har en vidunderlig tid i møte [:D]

Signerer lykke til[:D]

Så koselig av dere[:)]
Ser du fikk 3.mai, da fikk jeg på 1 års dagen til din lille jente jeg da[:D]

Back
Topp