vil bare gråte, er så lei

vimsa79

Forumet er livet
hvorfor kan ikke jeg være en lykkelig småbarns mor som så mange andre?
jeg har 3 kjempe vakre barn og en kjempe god mann..¨
men nå er jeg så sliten og kjenner at jeg hadde gjort hva som helst for å få en helg fri uten barn..får dårlig samvittighet for den tanken men har jo dårlig samvittighet alikevel for at jeg er sliten og dette går jo utover tålmodigheten med barna...
 
hei du..
 
Skaff deg barnevakt og dra på spa en helg og koooooos deg masse!!![:)]
ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for det[;)]
alle mødre har godt av å lade baterier[;)]..desuten er barna fornøyd med det å..for da får dem en opplagt mor som orker å gjøre mere..
 
håper det går over å at du får tid til å slappe av litt.
 
klem fra meg[:)]
 
er jo det som er prob har ingen til å være det....... åå vi trenger kjæreste tid...
spa hørtes godt ut da
 
Hei du!
 
Ikke ha dårlig samvittighet.
Du er overhodet ingen dårlig mor fordi du kunne ønske deg en helg uten barna! Absolutt ikke.
Husk at du er ingen god mor hvis du bare går og er lei deg og sliten. Du trenger barnefri og få tenkt på bare deg selv for å ha masse god og positiv energi til 3 barn.
Skaff deg barnevakt en helg og ta deg en velfortjent tur bort.
Reis på spa, venninnetur, shoppingtur eller ta med mannen din.
Det vil helt sikkert gjøre godt.
Naturlig å gråte hvis man er sliten..
Lykke til!!
 
Det er ikke rart at du er sliten når du har tre barn. Hvis du i tillegg er deprimert så blir du jo enda mer sliten av det også. Du bør ikke ha dårlig samvittighet for at du ønsker deg en frihelg. jeg skjønner jo at det er lett å få dårlig samvittighet, men å la barna ha barnevakt er ikke bare en gave til seg selv, men også en gave til barna. Tenk bare hvis du var ditt barn og du visste at din mor hadde det som du har det, da ville du helt sikkert at mamma skulle tatt vare på seg selv. Det er viktig å ikke bare mamma men også "deg". Det er ikke mye som skal til i hverdagen for å få det bedre. Jeg går en tur helt alene hver dag og det gjør underverker for meg, men selvsagt er det ikke nok.
 
Hvis du mangler barnevakt så kan du høre med helsestasjonen eller barnevernet der du bor. De kan helt sikkert hjelpe deg med å finne noen som er til å stole på.
 
Husk at den største gaven du kan gi til dine barn er å ta vare på deres mor!
 
takk for støttende ord....
vi har nå snakket med mamman sil sambos mellomste datter og hun har sagt at hun skal ha vesla en uke mens vi er på ferie da mine to andre er hos pappan sin. hun sa også at jeg bare måtte si i fra vist jeg trengte litt fri så skulle hun hjelpe til... deilig å kunne ha ett sånnt samarbeid da.
 
[:)] Da syntes jeg at du virkelig skal lytte til kroppen, og gjøre noe med det[:)] Ta og skaff deg barne vakt, bestill en spa helg eller bare vær hjemme og nyt deg selv. Tror det er eneste måte du kan føle deg bedre på. For husk at når ikke du har det bra - har ikke ungene det heller.
 
Lykke til.
 
Mvh Janne
 
Back
Topp