Vil bare anbefale en god "sår rumpe-salve"

LaMona

Forumet er livet
Lillemann ble veldig sår i lysken og på og rundt pungen, (antagelig pga sterk avføring), og ellers når han har vært rød så har sinksalve gjort susen, men det gjorde ikke det.. Og stakkars lille syntes det svidde forferdelig når vi vasket [&:]
Heldigvis er han heldig og har en tante som jobber på Apoteket, og hun anbefalte Bepanthen [:)] Funket som bare det, og etter ett døgn var det synlig bedre!

Bare ett lite tips [:)]

eller inoytol eller hvordan det skrives... Den er super!![:)] om han er sår å jeg smører han med den før han legger seg er han nesten fin om morgenen igjen.

Den anbefaler jeg til alt jeg, en utrolig super salve!

Bruker den på ei her med atopisk og psoriasis! Knallgodt funker den faktisk!

ORIGINAL: *Ann Helen*

eller inoytol eller hvordan det skrives... Den er super!![:)] om han er sår å jeg smører han med den før han legger seg er han nesten fin om morgenen igjen.

Er den i dagligvarebutikker eller på Apotek? [:)] Greit å vite om flere typer [;)]

ORIGINAL: LaMona

ORIGINAL: *Ann Helen*

Er den i dagligvarebutikker eller på Apotek? [:)] Greit å vite om flere typer [;)]

Apotek[:)] Bør prøves, har alltid en tube i skapet her[:)]

Tror det er den vi har. Funker kjempe bra. Har brukt den på lille gutt nå for han har vært så sår at han har blød litt faktisk[:(] Kan man ikke bruke den på såre brystvorter også da. Tror det står på pakningen. 

Bruker Aderma sin spray - den fungere raskt og effektivt og man slipper å ta på de såre stedene, bare sprayer på [:)]
guttungen var så sår at han hadde blemmer. Gikk 2-3 dager og alt var fint igjen [:)]
Anbefaler den, fås på apoteket til ca. 100,-

Back
Topp