vil bare advare ang leke *link*

målebånd

Flørter med forumet
http://www.toysrus.no/Merker/BELLINO/BELLINO%20aktivitetsblomst.aspx?id=612053  om dere har denne blomsten.
Min datter har nettopp drukket i seg  det "vannet" som er i ene blomsterbladet.Der lå glitter vann  ,der som rundingen ,stjernen,firkanten og trekanten ligger. plutselig så jeg at hun var våt rundt munnen trodde det var sikl.Men det var blomsten som lakk. Det var visst ikke farlig,men skulle se an helsen hennes etter hvert..[&:]

hmm den der har vi faktisk liggende en plass. da går den rett i søpla! takk for tips![:)]

Siden finnes ikke lenger.
Sletta.

ORIGINAL: Sofie.

Sletta.

Jeg får den opp jeg[:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Sofie.

Sletta.

Jeg får den opp jeg[:)]

jeg fikk den opp

Den har jeg jo, pakket bort da, får huske å pakke den i søpla når nestemann kommer [&:]

Tusen takk for tips!!
Du burde absolutt sende mail til produsenten - leken skal
jo være trygg![>:]

Oi , det var favoritten til Nikolai da han var mindre[&:]
Godt den er pakka bort nå da , bare huske å hive den når en evt nestemann kommer[;)]

Ville mailet til produsenten, ja.

Vi har ikke leken, og har ikke hatt den - og så lenge den ikke inneholder noe farlig så holder det jo at man er litt ekstra oppmerksomme når ungene holder på med den.

Ser den er fjerna fra nettsida no...

ORIGINAL: vetlemeg

Får den fortsatt opp, jeg.

Jeg får den fortsatt opp.

Oi! Den har vi liggende her en plass. Det var favorittleken til snuppa da hun var mindre, så tenkte lille skulle få den når h*n kommer, men nå går den i søpla om jeg finner igjen blomsten!!!

nei den er ikke fjerna.. er bare noen av oss som ikke får opp den sida.. jeg får opp den om jeg søker på navnet til leken..

E får opp denne beskjeden når e trykk på linken

http://www.toysrus.no/ErrorPages/Kan%20ikke%20vise%20sidan.aspx

Back
Topp