Vil bære skrik!!!!

Novemberskatt2012

Blir kjent med forumet
Sorry før at klaga , men æ måååå bære få det ut!!

Æ kjenn det at æ ista ikkje å fær ut, å se andre menneska!!
AILLE sei te mæ, at æ e så stor osv osv.. om æ venta tvillinga.. Før æ e så stor , tanken på at
ikkje har termin før i juni!!
Å det værste a alt e det at mange i slækta mi sei det , som veit det at æ har slitt me spiseforstyrelse i mange mange år, men e fresk nu! Men uansett, æ føll det at æ ikkje kan spis..
Jordmora sa å te mæ sist æ va dær, va at æ mått bynn å tænk på ka æ spis!!
Æ veide 58 kg, når æ blei gravid, å nu veie æ 67 kg.. å æ e 1.72 høg!!!
Høres ut før mæ, at æ e åvervækti!!!!

Æ lura på e det nåkka fasit på kor stor man skal vær, når man e sån sirka 29 uke!!

Har diskutert dettan me muttern i dag, før at æ e så førtvilt !! blei nu bære me det , at æ blei settanes å skrik!!
Rinkte kjærestn min, å skrik te han!!!

Æ får dåli samvitihet a aillt æ spis!!!!!!!!!!!!!!!!

Må bære få det ut, syns det heilt grusomt!

Men unnskyld klaginga mi!!!!!!!!
Men det mått bære ut [:o] [:o] [:o] [:o] [:o] [:o]

men kjære lille deg, ja lille deg... du finnes jo ikke stor da viss du veier 67 kg og er 172 høy!!! Hva i alle dager er det folk sier??? tror ikke de mener at du er stor men kanskje de mener det posetivt at magen din er er stor og FIN [:D][:D] jeg hører HELE tiden at ja nå er det vel ikke mangwe ukene igjen,,. ehhh jo det er det!!! men driter i hva folk sier eller tenker, og jeg vet at jeg ikke er stor selv om jeg veier 9 kg mer enn deg [;)][;)] så kjære deg ikke tenk på hva du spiser på den måten eller få dårlig samvittighet, det skal du ikke ha!! Du ser SUOER BRA UT... aldri tenk noe annet[:D][:D][:D]

Huff da. Du har jo ikke gått opp så veldig masse. Hvis du går inn på viktigste tråder, finner du en link til en side hvor det står litt om vektøkning..

Jeg selv veide 68 før jeg ble gravid. Veier nå 79 og jeg er bare 158 høy [;)] Det viktigste er at du spiser sundt og godt. Kg har ingenting å si....

Huff... Syns nå alle sånne komentarer om vekt og størrelse kan folk dy seg for.
selv slet jeg veldig med sånne komentarer sist å tok det veldig til meg å jeg er overvektig i utangspunktet.
Er så trist når folk ikke er sosialtinteligente nok til å tenke litt føre de sier noe..
Men vet jordmoren din at du har hatt spisefrstyrrelser?

Å må si at syns overhode ikke du har lagt på deg masse å du veier jo under normalen i forhold til høyden.
noe jeg lærte i sist svangerskap var å IKKE bry seg om ting man ikke kan gjøre noe med og heller fokusere på deg selv og babyen
[:)]

d var virkelig unødvendig av jordmor[:'(]
du er deg selv og kan ikke bestemme hvordan magen vokser. sikker på at du er nydelig jeg[:)]
klem

Det er så domt med alle kommentarene folk kommer med. Noen synes at en er kjempestor, mens andre syns ikke det i det hele tatt. Det er da vel ikke nødvendig at gud og hvermann skal uttale seg om størrelsen.

Men så vil jeg si at hvis du er 1.72 høy og veier 67kg i uke 29 er du IKKE overvektig. Og spise må du, for du har en baby i magen som er avhengig av at du spiser, du skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Tenk heller på å spise sunt og regelmessig, at det er bra for deg og viktig for barnet ditt[:)]

Men i all verden hva slags folk og hva slags jordmor har du??[:@]
Jeg er 169, og veier nå 82, ingen som sier noe på det. Lagt på meg 11kg til nå.
Sist veide jeg 67 da jeg ble gravid og da jeg fødte var jeg 20kg tyngere, men ingen sa noe på det og dessuten hadde jeg en del vann i kroppen på slutten og var oppblåst i ansiktet men ingen sa noen ting til meg for det asså, ærligtalt. Det går da ikke ann!![:@]
Jeg bekymra meg aldri for hvor mye jeg veide. Det tenkte jeg ikke så mye på, spiste vanlig som jeg pleide, godteri også.
Og vet du hva, tross mine 20kg så raste alt av etter 3mnd uten trening eller slanking så![:D]

Nei snuppa du må ikke høre på sånne rare folk. HUff!![:@]
Du høres flott ut du da[:)][:)], du var jo ikke akkurat stor da du ble gravid heller.
Og jeg selv ser på meg som normalvektig før jeg ble gravid enda jeg veier mye mere enn deg!

Må bære sei tusn takk aille sammen jente

E vældi gla før at æ har dåkker [:)][:)]

takk takk..

Ja æ blir så sint å sur før at fålk sei sån. Men det e jo kun kvinnfålk som sei det , e ikkje nån mannfålk som sei det !!!!!!

Ja jordmora mi veit det at æ har har spiseproblemer før!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Juni27

Må bære sei tusn takk aille sammen jente

E vældi gla før at æ har dåkker [:)][:)]

takk takk..

Ja æ blir så sint å sur før at fålk sei sån. Men det e jo kun kvinnfålk som sei det , e ikkje nån mannfålk som sei det !!!!!!

Ja jordmora mi veit det at æ har har spiseproblemer før!!!!!!!!!!!!!!

Så rart hu snakket sånn til deg da, her fikk jeg samtaler med psykolog å mer oppfølging da jordmor fikk vite om mine tidligere spiseforstyrrelser.
Syns du skal fortelle jordmoren din hvordan du oppfatter måten hu snakker til deg på neste time. For det er jo ikke akseptabelt.
Her er det mest min mamma og nære familie som slenger med kjeften[&o]

ORIGINAL: Malleleo

d var virkelig unødvendig av jordmor[:'(]
du er deg selv og kan ikke bestemme hvordan magen vokser. sikker på at du er nydelig jeg[:)]
klem

Signerer!!

Back
Topp