Vil at lillebror skal hete..

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Morten. Men så er det et lite "Problem." svigersøster har allerede en gutt som heter Martin. Er det for likt Morten? Og hadde dere blitt sure om dere var svigersøster?

Nei, det er ikke for likt. Og hadde ikke blitt sur heller.

Nei, det er ikke for likt. Og hadde ikke blitt sur heller.

Ok=) Nei det er kanskje ikke det, og hadde ikke blitt sur selv heller. Men hun er en sånn som lett blir litt sur... hehe. Dette er det eneste navnet vi begge liker og blir enige om, og det klinger så godt!
og så syns vi det passer til storesøster som heter Oda:)

Synes ikke det er for likt jeg heller. Det er jo to helt forskjellige navn, selv om forbokstaven er lik :)
Om du er usikker kan du jo høre med henne, om du vil være på den sikre siden. Men i bunn og grunn synes jeg det er rart om hun har noe å si mot det..

Høres helt greit ut for meg, ikke noe særlig likt? :) Veldig fint og klassiskt norsk navn :)

det tror jeg faktisk ikke hadde falt meg inn en gang :-)

Litt herlig å høre at dette er noe bare jeg har tenkt tydeligvis=) Samboer ser heller ikke problemet, eller likheten=) Så kanskje det blir en liten Morten<3

To forskjellige navn på to froskjellige gutter.. Jeg hadde aldri tenkt tanken på å ta et annet navn da nei :-) Go for it ;)

Hadde jeg ikke tenk over en gang :-)

Eneste like er jo at begge begynner med M ;) Jeg hadde ikke blitt sur, ikke tenkt på det i det hele tatt, så kjør på med en liten Morten :) Fint navn :)

Syns det er to forskjellige navn jeg - hadde ikke tenkt på at var likt :-)

Back
Topp