VIL AT DET KLAFFER NO!!!!

x1xiza

Glad i forumet
endelig heime igjen..eller er hos svigers no, for internett funker ikkje, bytter frå telenor til tele2 [:)]

no har eg hatt 2 dager med litt slim, og idag oppdaget eg sånn slim er mangen beskriver, sånn "strekkbart" hehe, sorry detaljer altså..så då var det rett inn i senga og ja dere veit hehe håper den sitter no!
men veit dere om det er den dagen som det slimet er, at ein då er mest fruktbar, eller er det helst dagene før?? [8|]

men er jo litt usikker på desse vanncystene, og dette med el...men får håpet at det går denne gangen då [:)]

er litt nysgjerrig på det med at du skriver om vanncyster jeg..åssen dette fungeer liksom?
jeg ble innlagt på sykehus for 1-1 1/2 år siden pgs magesmerter, da se de at de trudde det var at en vanncyste hadde sprukket.

du kan lese om vanncyster her på forsida til babyverden, søk på cyster...[:)]

det skal jeg gjøre. kan hende jeg spør dumt nå, men en lytt jo spørre for å få svar,hehe.. [;)]påvirker de cystene at en ikke kan bli gravid liksom? vil ikke eggene bli slipt ut på en måte ? men takk, jeg skal sjekke litt på siden her jeg. [:D]

ja dei kan påvirke det..men veldig godt forklart på sidene her, og på kvinnelegen.no[:)]
men eg har hørt om mangen som har vert plaget med cyster, og alikvel blitt gravid, så det klaffer nok snart skal du sjå[:)]

jeg krysser fingrene MASSE for deg Iza. Satser på at det klaffer denne måneden og at du snart har huleboer!! Du fortjener det virkelig altså!!

Har forresten sendt Dustetanta til gokk sånn at du skal slippe å se henne:-) Håper det hjalp!!

God helg!

M

Back
Topp