Vil ønske dere

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
en fin adventstid![:)] Håper alle store og små, og noen enda mindre nyter tiden fremover!
*adventsklemmer fra oss tre*

Adventsklem tilbake!
Hvordan går det med deg? Gikk eksamen bra (den har vært sant??[8D])
Fikk du snakket med de på skatteetaten?

har hatt en eksamen bare, skal ha en til på onsdag. Gruer meg..
Har ikke ringt enda, for jeg har vært litt sånn "etterpå skal jeg ringe" også har jeg glemt det. Men i MORGEN har jeg satt av tid til det i kalendere min[8D] skjer jo så mye at jeg såvidt rekker å huske og puste[8D]

Hehe, kjenner til den der! Jeg har litt sånn telefonangst og så jeg må liksom manne meg opp til å ringe og. passer dårlig når eneste sjangsen til å ringe er i lunsjpausa på 30min[8D] Og da har sikkert alle andre lunsj og så da tar det vel si tid å komme gjennom.
(skulle ha ringt sykehuset å etterlyst en time serru[;)])
Lykke til med eksamen på onsdag, du får det nok til skal du se, ikke sikkert de har tatt med noen oppgaver med det du slet mest med[;)] krysser fingre![:)]

snakka med skatteetaten i dag, jeg står oppført med feil skatteklasse... så jeg skulle føre det på selvangivelsen! Så da ordner det seg vel[;)]
men får jeg da tilbakebetalt det jeg har skatta av OS? Det hadde ikke gjort noe, skatter 36% til dem, så det hadde vært fint å fått tilbake gitt! feriepenger[:D]

Var det jeg tenkte du kanskje gjorde ja, var derfor jeg spurte om det sto skatteklasse2 på ligninga di i vår[;)] Vet ikke om du får tilbake det på oppgjøret vi hadde i år, svarte de noe på det? Var noe med klagefrist på det der mener jeg..[8|]
Men for i år -og neste års oppgjør vil jeg jo tro du får igjen!
Har du noen annen inntekt utover OS? Vet jeg fikk igjen absolutt alt jeg hadde skattet det året jeg tjente 185.000 hvertfall, det gjør nok du og[:)] Blir en fin sommer tipper jeg[:D][;)]

jeg har inntekt på ca, hold deg fast, 80 000 kr ved siden av! [8D]
Men da blir det kanskje en fin sommer[;)] kanskje vi kan ta oss råd til å reise bort to ganger! har spart til hellastur i juni, men kanskje vi kan dra en tur til danmark også da[:)][:)][:)]
Takk for tipset shannon! [:D]

Back
Topp